Darts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kijk vooral uit, naast uiteraard de Belgen, naar Josh Rock, Beau Greaves, Dirk Van Duijvenbode. En ik verwacht op één of andere manier geen Van Gerwen, Price, Wright, ... als eindwinnaar.
Greaves ligt er al uit maar Wright volgt zichzelf al zeker niet op met dank aan een Belg. Dikke match Kim. :niceone:

Price scoort ook maar 93 gemiddeld, dus zoveel beter is dat niet. Voorlopig blijven de hoge gemiddeldes uit buiten een Van Gerwen en nog een paar..

Ahja, ik zit in een ander land. Dus toch gewoon overdag? Ok maar dan toch liever niet live maar ‘s avonds op vtm go (op vakantie)

Price scoort ook maar 93 gemiddeld, dus zoveel beter is dat niet. Voorlopig blijven de hoge gemiddeldes uit buiten een Van Gerwen en nog een paar..
Maar eigenlijk maakt het geen reet uit of je nu hoge of lage gemiddeldes gooit. De meeste darters met -tot op heden- de hoogste gemiddelden zijn al naar huis omdat ze de dubbels niet vonden of hun moment niet goed getimed hadden. (uitgezonderd inderdaad VGW)

Winst is het enige dat telt en dat men in de toekomst zal onthouden hebben he. ;)

Het is een combinatie van toeslaan op de juiste momenten, mentaal sterk zijn en een beetje geluk hebben dat uw sterke tegenstander net zijn zwakste partij telkens tegen jou speelt. En natuurlijk zelf ook heel goed zijn. Dan word je dus wereldkampioen.

Deze MvG kan niemand stoppen. Wat een niveau
Suljovic speelt zelf toch ook op een erg hoog niveau, MvG plots met een dipje, het ging TE vlotjes. Die eerste breakt zowaar.
Komaan gast maak er een match van. :tongue:

Voila setje is binnen .. alvast geen afslachting. Sterke partij momenteel van beiden ..

Suljovic momenteel 80+ procent op de dubbels, en een gemiddelde van 101 en toch 3-1 achterstand. Crazy niveau. :crazy:

Laatst bewerkt:
Ja jongens wat een match Suljovic-Van Gerwen.

Suljovic die mag beginnen voor 2-2 in sets en dan zes perfecte van MvG. Allebei 100+ average.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan