Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rock nipt verlies tegen Clayton maar dik ok voor een debutant. Van Duijvenbode heeft exact gedaan wat ik gehoopt had voor spektakel zorgen en kwam uiteindelijk tegen een outstanding Van Gerwen, Greaves viel wat tegen. Belgen ook een prima tornooi toch De Decker komt ooit nog wel verder, Kim klopt de nr 1 en Dimi heeft er ook het maximum uitgehaald uiteraard.Ik kijk vooral uit, naast uiteraard de Belgen, naar Josh Rock, Beau Greaves, Dirk Van Duijvenbode. En ik verwacht op één of andere manier geen Van Gerwen, Price, Wright, ... als eindwinnaar.
.Het is echt bizar.All in all heel wat topmatchen gezien, ook deze finale was heerlijk. Darts heeft alles als sport voor een groot publiek.

Ook mooi dat MVG eerst mist en Smith dan voor de apotheose zorgt. Nog net iets mooier dan moest er eerst gehit en dan gemist zijn. Vraag me nu wel af hoe lang het gaat duren eer er nog een kans is op 2 nine-darters in dezelfde game, wat een unieke prestatie was dat geweest seg.
Nog net iets mooier dan moest er eerst gehit en dan gemist zijn.
. Het was dus het best mogelijke scenario, vooral ook omdat MVG pas op zijn 3de dart miste, en MS vervolgens ook weer hetzelfde deed maar zijn 3de wél hitte. Het kan letterlijk niet straffer dan dat!Haha justAls de eerste hit, kan de andere niet meer missen want de leg is al ten einde. Het was dus het best mogelijke scenario, vooral ook omdat MVG pas op zijn 3de dart miste, en MS vervolgens ook weer hetzelfde deed maar zijn 3de wél hitte. Het kan letterlijk niet straffer dan dat!
what was I thinking
Mannekes zeg, heb hier op café op mijn telefoon moeten volgen, maar wat een match.
Duidelijk een cafévrouw he die houden van cafe-sportHet is echt bizar.
Mijn vrouw:
WK Finale voetbal: meh
Formule 1: meh
Finale Roland Garros of Wimbledon: meh
Olympische spelen: meh
...
WK Darts: "mannekes dat is spannend, allé komaan, gooien dedju..." en die blijft kijken als de grootste supporter.![]()