De koffer van de 5e berline is idd wel klein. Maar niet onoverkomelijk. Op reis neem ik evt een dakkoffer. Heb ook een elektrische trekhaak voor moesten er eens fietsen/mountainbikes meegaan.Weet ik, vandaar dat ik zet "al dan niet".Nu, heb nu een touring maar heb dat eigenlijk niet meer nodig, de kinderen zijn wat ouder dus vnl die buggy moet niet meer overal mee naartoe worden gesleurd. Al blijf ik wel de touring knapper vinden dan de berline.
Bwah, al dan niet SUV is voor mij eigenlijk niet echt een doorslaggevend iets. Ik wel best eens wat hoger zitten, maar het hoeft niet. Dus op voorhand daarvoor iets gaan uitsluiten ga ik niet doen.
Maar het blijft wat steken bij mij, dat ik pakweg 100k zou uitgeven voor een X5 en voor diezelfde prijs ook een Taycan zou hebben.
Vind het wel een beetje flauw van de dealer, ik krijg zo een mail van de verkoper (lijkt me een standaardmail te zijn) dat ik 2 opties niet heb genomen die veel andere mensen wel namen en of ik ze nog zou willen. Dat gaat dan over de verwarmde zetels achteraan en de driving recorder.. zowat de enige 2 zaken die er niet opzitten.
Als je net daar bijna 97k (93k + 4k voor de velgen) hebt neergelegd na onderhandelen hoef ik zo een kutmails eerlijk gezegd niet te krijgen.
Nu, heb nu een touring maar heb dat eigenlijk niet meer nodig, de kinderen zijn wat ouder dus vnl die buggy moet niet meer overal mee naartoe worden gesleurd. Al blijf ik wel de touring knapper vinden dan de berline.
Die van Stungunner vooral. Dat is dan al voor Seniors of Management ofzo?
(dus voorkeur ging sowieso al naar de 5, excl. motorisatie)