Ja die zijn wel 1k opleg, dus vrij duur idd... Als je er teveel moet voor laten vallen, zou ik niet pakken maar als je nog wat budget moet ingevuld krijgen zeker doen. Mocht ik prive kopen dan zou ik er wel 1k extra aan uitgeven. 1 keer een 3 serie met de laserlights meegehad voor 3 dagen als test. Toen 's nachts op de E34 naar huis gereden en ik heb nog nooit zo comfortabel gereden als toen.Ondanks de superhoge prijs voor die optie?
Als je 's nachts op de snelweg zit zonder ander verkeer, zie je echt niks en voelt 120kmh heel snel omdat je gewoon niet ver vooruit ziet. Ik vind dat vrij vermoeid rijden. Met die laserlights zie je echt ver vooruit en dat voelde bijna als rijden met de straatverlichitng aan.
Ik zie wel de iX3 standaard met adaptieve LED koplampen komt. Geen idee wat het verschil is tussen laserlights en adaptieve LED lichten? Zijn dat ook LED Matrix lichten? Want in dat geval zijn de laserlights misschien een grote extra kost voor een beetje meer premium. Maar als dat statische LED's zijn, dan zijn adaptieve LED matrix lichten echt wel een meerwaarde vind ik.