Heb de iX3 40 eens bekeken en die komt standaard verdorie goed uitgerust voor de dag, mss moet ik het design gewoon naast me neerleggen want ik krijg het gevoel dat dat voor een gezin met 3 kinderen de meest logische keuze is. Die ligt binnen budget en er is nog wat optiebudget over.
Gohja, looks & design is 't grootste probleem tegenwoordig eh, in mijn ogen toch. Slechte wagens zullen het over 't algemeen niet zijn.
Ook een lelijke BMW zal wel leuk rijden. Maar er elke dag heen en weer naar lopen wordt dan wel telkens een ambetant moment van de dag. Zo van 'daar is mijn lelijke kar weer'.
De XPeng 7+ hier eerder vermeld bv. is voor mij ook in 't zelfste bedje ziek bv. dan Tesla. Volledig blanco interieur & dan een tablet in de midden.
Probleem is dat het niet enkel die is, maar dus ook Tesla, maar ook Volvo met bv. hun EX90 e.d.
Again, design dat mij afstoot.
Maar als bijna iedereen dezelfsten toer begint op te gaan wordt het lastig natuurlijk.
Al die producenten willen kostenbesparingen. Zij het in materiaal kwaliteit (zoals Audi tegenwoordig naar 't schijnt) of gewoon door minder materialen nodig te hebben (bv. instrumentencluster, analoge knoppen, etc.).
Zo kom je idd snel uit op een beperkte shortlist als je echt moet veranderen (wat in bedrijfswagen land nu eenmaal van moeten zal zijn, i.t.t. een particulier of zelfstandige).
En uiteindelijk, alles went wel zeker? Als je kiest voor andere facetten dan de looks, zal je u uiteindelijk wel over die looks (& practicaliteiten) kunnen zetten (probably?).