Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@JannekeMaan Pullback naar 1,525€ is een feit. Nog steeds interesse?PTSB inmiddels 1,64 gegained (laatste high), waardoor je een higher high neerzet en mogelijks trend kantelt (not yet confirmed). Op een pullback richting 1,52 ben ik geïnteresseerd met exit targets op 1,80 en 2,10.
SMA100 dagbasis is vandaag exact aangetikt aan 1,53€.Inderdaad, had ook al een pullback richting exact 1,52€ verwacht/in gedachten. Had bij 1,69€ klein gedeelte verkocht en mogelijk dat ik dit bij 1,52€, indien zich dit voordoet, terugkoop.
Ps: die 1,52€ had ik bepaald door te kijken naar de EMA 20 op weekbasis. Deze bedraagt momenteel 1,516€ en biedt volgens mij steun. Deze EMA heeft in het verleden al meerdere keren trendomkeren weergegeven. Indien er een weekly close beneden de EMA 20 optreedt, is het natuurlijk opletten geblazen.
Op dagbasis kan best gekeken naar de SMA 100. Deze staat momenteel op 1,483€, maar begint te stijgen.
Ps2: verkoop aan 1,69€ had ik gedaan owv de EMA 20 op maandbasis. Deze ligt op 1,691 closebasis. Dus even afwachten of die volgende maand doorbroken wordt. Maar een pullback onder (momenteel) 1,516€ (EMA 20 weekbasis close) lijkt mij dan weer een bearish signaal. Op dagbasis mag het tot +/- de SMA 100 gaan, zijnde 1,483€ op dit moment.
Een paar weken geleden zei je nog dat OXY voor jaren niks zou zijn. Wat is je nieuw gegeven ? Buffet koopt dat al jaren, tax loss is niks nieuw. 1TA indicator gaat niks aan de olieprijs veranderen. Volg olie niet dus wat is de nu eigenlijk concreet de these rond OXY?OXY heeft een knoepert van een bullish divergence op de daily chart.
Samen met de aankoop van Buffet en het einde van de tax-loss periode zie ik 2025 rooskleurig in voor een deftig herstel.
Klopt maar de stock was ferm oversold en er is nu terug vertrouwen voor retailbeleggers door de aankoop van Buffet.Een paar weken geleden zei je nog dat OXY voor jaren niks zou zijn. Wat is je nieuw gegeven ? Buffet koopt dat al jaren, tax loss is niks nieuw. 1TA indicator gaat niks aan de olieprijs veranderen. Volg olie niet dus wat is de nu eigenlijk concreet de these rond OXY?
Ik hou het simpel. Rond de EMA50 dagbasis (close) is er een weerstand. Deze weerstand bedraagt momenteel +/- 6.1315$. Dit is een nieuw decission point en potentieel turning point. Gaat het daar doorgaan de komende weken, kijk ik naar de EMA50 op weekbasis (leidende EMA denk ik). Er is een weerstand op de EMA50 weekbasis (close) die momenteel 8,2227$ bedraagt. Mogelijk dat rond de EMA50 weekbasis dan het volgende turningpoint ligt.Iemand TA analyse voor HDSN? Ken er niks van, maar momenteel ferm volume rond die $6 grens.
Iemand TA analyse voor HDSN? Ken er niks van, maar momenteel ferm volume rond die $6 grens.