Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou haar pesten door een groot tuin feest te geven voor de BG community. Dan hebt ge haar een reden gegeven om zuur te zijn.Hier zit de vakantie van de buurt erop. Onze zuurvrouw van 3 huizen verder komt dit weekend terug van haar 3 weken durende reis. Dat was hier zalig. Good times. Volgend jaar weer.
Ik zou haar pesten door een groot tuin feest te geven voor de BG community. Dan hebt ge haar een reden gegeven om zuur te zijn.
Zeker dat, ge moogt het zelf voorzien!Is dat met catering?
Ah ge bedoelt @coldplayke dan? Die woont toch bij u in de buurt niet?Nee, die mag blijven![]()
Ik woon in de buurt van Wannez en Wikkes (precies de nieuwe wizzie en woppie), Tomski denk ik niet.Ah ge bedoelt @coldplayke dan? Die woont toch bij u in de buurt niet?

Ik woon in de buurt van Wannez en Wikkes (precies de nieuwe wizzie en woppie), Tomski denk ik niet.![]()
Juist had mij vergist. @coldplayke , mijn excuses.@Tha_nOn woont héél dicht in de buurt
).
Het belangrijkste van dit verhaal is dat je met de buren kunt praten he.Geen ergernis of zo maar wel typisch Vlaams...
Oprit van de buren en mij wordt verdeeld door een haag. Toen ik verhuisde nagevraagd van wie die haag was en hoe het onderhoud tot nu toe werd gedaan (ik doe alle kanten behalve de zijkant van de buur, dat doen ze liever zelf). Gezien dat met de vorige eigenaars wèl een discussiepunt was, waren de buren van beide kanten heel blij dat ik eerst kwam informeren hoe of wat en dan gelijk alles proper heb gezet (nuja, mijn papa).
In april heb ik de haag al geschoren omdat ze wat "wild" stond.
Buren zijn 3 weken op reis geweest, de haag staat er terug wat slordiger bij.
Buurvrouw en ik doen een kletske over hun vakantie en dan..
BV: Ja en vorige keer dat onze Jeroen de haag had gedaan, had hij wel niet in zijn hand gezeten zeker?!? Ben er nog mee naar spoed moeten rijden!
Mulan: Oei, da's minder! Heb je liever dat ik de haag helemaal scheer voortaan?
BV: neenee, ge kent hem hè, het is nogal ne maniak daarin he, dat doet hij liever zelf!
...
"Maareuh... Ze is precies terug ferm gegroeid hè, tijdens ons verlof!"
Mulan snapt de hint en scheert netjes de haag bij. Niet lang daarna staat de buurman ook met zijn heggeschaar zijn kant af te doen.
Maar ik ben er zeker van dat noch in, noch haar man zich "verplicht moesten voelen" hoor, volgens de buurvrouw!
), bij sommigen had ik het gevoel dat ze bang waren van mij (mijn bruine smoel zal er misschien voor iets tussen hebben gezeten)
Volgens mij hebt gij mijn vorig huis gekochtAangezien wij een heel diepe tuin hebben en kort aan een kruispuntje wonen hebben wij maar liefst 11 verschillende woningen die aan onze tuin grenzen. Ooit zullen dat er 12 worden want er ligt nog één bouwplaats tussen.
Wij hebben met niemand problemen en met de meeste wel een bepaalde vorm van contact. Ik ben altijd heel fel op mijn hoede om onze buren niet te storen want vanaf het moment dat ik bv overmatig veel lawaai maak heb ik meteen 11 gezinnen op mijn kap. Omgekeerd merk ik dat de buren zich er geen fluit van aantrekken en maar doen wat ze willen, wanneer ze willen. Gelukkig dat ik redelijk tolerant ben.
Een paar keer zijn er al buren komen aanbellen om te vragen of ik overhangende takken van de talrijke bomen die we hebben zou willen komen snoeien. Goed dat ze dit soort zaken melden. Als je dan in hun tuin de situatie gaat bekijken geeft dat meteen een heel ander beeld. Ik los dat soort zaken dan ook altijd zo snel mogelijk op tot grote tevredenheid van de buren (vaak ook oudere mensen).
Aangezien ik een grote tuin heb, heb ik daar ook veel werk in. Bij mijn 11 buren duurt het grasmaaien 10 minuten. Bij mij is dat anderhalf uur. Alle buren hebben daar gedurende anderhalf uur last van. Soms wel vervelend.
.