Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bizarre en overdreven reactie van die man, maar waarom parkeert ze zich op zijn parkeerplaats en negeert ze hem dan als hij er iets op zegt? Zo lok je toch ook conflict uit.Dat is niet gezegd.
Een vriendin van mij kwam ooit thuis met haar 2 kleine kinderen. Straat met rijhuizen en parking aan de zijkanten. Parkeert haar voor het huis van één van de overburen. Bleek dat een rare kerel te zijn, zonder wagen. Hij kwam buiten om te zeggen dat dat ZIJN parkingplek was.
Ze heeft dat genegeerd en gewoon naar binnen gegaan. Kerel is ze achtervolgt in de gang van haar woning en een slag gegeven in het gezicht. Neus gebroken. Kinderen aan het tieren. Haar man had het gehoord en heeft die kerel buiten geduwd en deur dicht gedaan. Politie zei dat dat het slimste was, anders ben je natuurlijk ook in fout.
Neus geopereerd. Broer en man aan de leiband gelegd want die gingen die kerel iets aandoen. Proces in rechtbank afgewacht. Uiteindelijk is dat op een sisser uitgedraaid. Kerel heeft enkel de medische kosten moeten vergoeden en verder was de straf om mee te lachen.
Hij had dus beter die kerel een paar kloppen gegeven. In de rechtbank kan je dat nog verantwoorden als een ongecontroleerde reactie door zijn daden.
Omdat het niet zijn rechtmatige parkeerplaats is?maar waarom parkeert ze zich op zijn parkeerplaats en negeert ze hem

Ze parkeerde niet op privegebied maar op straat, toevallig voor zijn huis. Zo lees ik het toch.Bizarre en overdreven reactie van die man, maar waarom parkeert ze zich op zijn parkeerplaats en negeert ze hem dan als hij er iets op zegt? Zo lok je toch ook conflict uit.
Zoals Green Mamba en Mulan zeggen, het was niet zijn parkeerplaats. Gewoon een openbare parkeerplaats langs de straat.Bizarre en overdreven reactie van die man, maar waarom parkeert ze zich op zijn parkeerplaats en negeert ze hem dan als hij er iets op zegt? Zo lok je toch ook conflict uit.
Idem.Ik zou mij wss echt niet kunnen inhouden als er gast mijn huis binnenkomt en mijn vriendin aanvalt en mijn kinderen dit zien.
Fuck het gerecht en de kosten
Mijn zus heeft dat een tijdje geleden ook voorgehad, ze parkeert in een straat voor een huis, geen markering van speciale parkeerplaats te zien.Dat is niet gezegd.
Een vriendin van mij kwam ooit thuis met haar 2 kleine kinderen. Straat met rijhuizen en parking aan de zijkanten. Parkeert haar voor het huis van één van de overburen. Bleek dat een rare kerel te zijn, zonder wagen. Hij kwam buiten om te zeggen dat dat ZIJN parkingplek was.
Ze heeft dat genegeerd en gewoon naar binnen gegaan. Kerel is ze achtervolgt in de gang van haar woning en een slag gegeven in het gezicht. Neus gebroken. Kinderen aan het tieren. Haar man had het gehoord en heeft die kerel buiten geduwd en deur dicht gedaan. Politie zei dat dat het slimste was, anders ben je natuurlijk ook in fout.
Neus geopereerd. Broer en man aan de leiband gelegd want die gingen die kerel iets aandoen. Proces in rechtbank afgewacht. Uiteindelijk is dat op een sisser uitgedraaid. Kerel heeft enkel de medische kosten moeten vergoeden en verder was de straf om mee te lachen.
Hij had dus beter die kerel een paar kloppen gegeven. In de rechtbank kan je dat nog verantwoorden als een ongecontroleerde reactie door zijn daden.
Al is het maar een "bedankt voor de uitnodiging".Amaai blij dat ik in Brussel woon als ik dat zo lees.Stad Sint-Niklaas, een appartementsblok van 8 units, niet ver van de Grote Markt en het hospitaal.
Ik woon rechtsboven(maar niet lang meer).
Naast mij een gabber, dus soms staan mijn glazen te dansen in de kast. Ik heb het opgegeven om met mijn geklop op zijn deur boven zijn lawaai uit te komen(nog was harder en deur ligt eruit).
Onder mijn een juffrouw die werkt, heel rustig persoon die graag wiet blowed. Na een briefje onder de deur merk ik bijna geen reuk meer op.
Op het eerste verdiep de tofste twee buren die ik al ooit gehad heb. Een dame van 67 waar ik een hele goede band mee heb. Zij geeft mij kook en levenslessen, ik help met karweitjes en ICT problemen.
Naast haar een man uit Antwerpen, toffe kerel, werkt bij Infrabel. Kalm to hij geagiteerd geraakt, best van gaan lopen. Hij heeft een aantal jaren geleden een pippo tegen de grond gewerkt die het nodig vond om jonge meisjes lastig te vallen.
Op het gelijkvloers rechts een juffrouw(denk ik toch), die veel uit werken is.
Ze zit een zaak verwikkeld, iets met haar oude zakenpartner, héél spijtig. Ze verdient echt beter.
Ze doet nu verschillende jobs om een woonst te kunnen kopen, chapaeu.
Het gebouw links van mij zit vol allochtonen en seizoensarbeiders. Rechts valt het nogal mee. Zijn beiden ook appartementen.
Verder in de straat een oud vrouwtje, ik gok Turks. Nogal doof aan het worden, met haar venster open kan ik meeluisteren met de televisie.
Een eindje verder een blokje met nogal marginaal volk. Daar woont een koppel, hij past in de brievenbus, zij is veel te goedgelovig.
Maken regelmatig ruzie op de stoep, soms versta ik er geen snars van. Wel al veel gehoord, "das uw laatste kans gast, ik ben het beu"van haar kant. Toch komt ze telkens terug, ze kan misschien niet anders, spijtige zaak.
Het was +-7j. geleden een ietwat toffe buurt, maar nu al lang niet meer.
Veel scholen dicht in de buurt, enorm veel lawaai komt daarvan.
Veel inwijkelingen, allemaal met een hoop problemen.
Park concerten, andere activiteiten aldaar, telkens met een hoop ergernissen. Sommige buren hebben liever al dat lawaai gedoe weg, maar dat is ijdele hoop. Net als ik verhuizen is de enigste optie, gaat moeilijker natuurlijk als het je eigendom is.
'S nachts veel lawaai, voorbij razende patserbakken met knalpot terreur-achtige toestanden.
Tijdens de weekend nachten veel zatte mensen die soms zingen, of al kruipend hun woonst trachten te bereiken.
Een aantal straten verder zijn er 3 nachtwinkels die al goed verdient zullen hebben.
Wij zijn ook pas verhuisd en ik moet eerlijk zeggen dat ik nergens ben gaan aanbellen. Ik probeer de mensen aan te spreken als ik ze buiten zie staan en zo even een korte babbel te doen, maar zo bij iedereen gaan aanbellen is niet echt mijn dingHiernaast al enkele weken nieuwe buren, maar nog niet ontmoet. We twijfelen om aan te bellen, want in principe is het toch aan de nieuwelingen om zich even voor te stellen maar het kan zijn dat we zelf eens gaan aanbellen om hen welkom te heten in de wijk.

Hier hetzelfde, ik heb de meeste rechtstreekse buren leren kennen door ze tegen te komen. Overal aanbellen vind ik zelf ook wat vreemd, ik zou dat van nieuwe buren niet echt verwachten.Wij zijn ook pas verhuisd en ik moet eerlijk zeggen dat ik nergens ben gaan aanbellen. Ik probeer de mensen aan te spreken als ik ze buiten zie staan en zo even een korte babbel te doen, maar zo bij iedereen gaan aanbellen is niet echt mijn ding![]()
Het zijn hier allemaal huizen op relatief grote gronden (14a), dus er is behoorlijk veel privacy. In een appartement kan je elkaar niet ontwijken. Niet dat we bij elkaar de deur moeten platlopen, maar ik vind het wel fijn om de buren beter te leren kennen. Dan heb je ook wat aan elkaar als er iets is.Wij zijn ook pas verhuisd en ik moet eerlijk zeggen dat ik nergens ben gaan aanbellen. Ik probeer de mensen aan te spreken als ik ze buiten zie staan en zo even een korte babbel te doen, maar zo bij iedereen gaan aanbellen is niet echt mijn ding![]()
Zou mij instant aan deze scene doen denken. Veel kans dat het redelijk cringe gaat zijn als je zoiets doet. Ik ben meer voor de organische ontmoeting eerlijk gezegdHiernaast al enkele weken nieuwe buren, maar nog niet ontmoet. We twijfelen om aan te bellen, want in principe is het toch aan de nieuwelingen om zich even voor te stellen maar het kan zijn dat we zelf eens gaan aanbellen om hen welkom te heten in de wijk.
Natuurlijk.... Je hebt vast tijd en je bent bereid.Of gewoon aan beheerder vragen of je in de WhatsApp groep van de straat kan bijgevoegd worden... Wij zitten in zo'n BIN omwille van de veiligheid/inbraken die hier soms de ronde doen.
Leer je instant de buren wel kennen hoor.
In een WhatsAppgroep leer je mensen ook meteen anders kennen. *huiver*Of gewoon aan beheerder vragen of je in de WhatsApp groep van de straat kan bijgevoegd worden... Wij zitten in zo'n BIN omwille van de veiligheid/inbraken die hier soms de ronde doen.
Leer je instant de buren wel kennen hoor.