De Columbus

Het verschil is dat jouw kennissen wrs zelf hun vermogen beheren (of opgebouwd hebben) en een leidinggevende functie hebben met bijhorende verantwoordelijkheden en stress.

Bij de vik is het gewoon een levenslange navelstreng waar hij niets over te zeggen heeft ergo 0 stress.
Zelfs examenstress is hem vreemd want de poepa vindt het meer van belang om op de lappen te gaan.

Ja die verhalen over zijn studententijd vond ik ook wel opvallend.
Als vader is het makkelijker om je zoon mee te trekken op café tijdens de blok als je weet dat hij later toch weinig financiele moeilijkheden zal hebben natuurlijk :biglaugh:

Vind Viktor overigens wel een toffe gast, sowieso hangt heel die familie wel goed aan elkaar denk ik.

Met een eigen broer die enkele jaren geleden aan kanker is overleden heb ik niet naar Boris gekeken, dat zou voor mij sowieso geen aangename kijkervaring zijn.
Mijn mening uiteraard, maar ik heb mijn vader jong verloren aan kanker, en ik vond Boris echt een ongelooflijk aangename show om naar te kijken.

Heel luchtig, en tegelijkertijd heel herkenbaar qua rouwproces en verwerking etc. Ik vond het zelfs in mijn verwerkingsproces eigenlijk heel goed, ook al is het 10+ jaar geleden van mijn vader.

Up to you, maar het staat heel erg hoog in mijn lijst van beste series.

Niet dat ik me daar aan stoor, maar ik vond het vrij grappig dat hij zijn gordel niet droeg.
Dat er daar weer gezeur over gaat komen waarschijnlijk :p

Moet je dan echt naakt in dat bed kruipen en in uw onderbroek showen als je weet dat er camera's draaien. Wim lybaert gaat toch echt niet doorvragen ook. Hoe vaak ziet die zijn kleine eigenlijk?

Moet er nog iemand een beetje azijn? Als je natuurlijk met die bril naar een aflevering kijkt dat parti plezier moet zijn. We doen hier allemaal niks verkeerd en het wordt al zeker niet opgepikt door de sensatiegazet.

Moet er nog iemand een beetje azijn? Als je natuurlijk met die bril naar een aflevering kijkt dat parti plezier moet zijn.
Ik vond het in elk geval een gemiste kans van Wim toen RVG begon over regeltjes en 'leven en laten leven'.
- gebruik van gsm tijdens het rijden: moet kunnen?
- rijden met 1,15 promille: moet kunnen?
- rijden zonder geldig rijbewijs (2x): moet kunnen?
- een gordel niet dragen terwijl dat toch is verplicht (tenzij Italië op dat gebied andere regels kent dan België?): moet kunnen? ok, hier wil ik hem nog het voordeel van de twijfel geven omdat zo'n 2-puntsgordel blijkbaar niet altijd zichtbaar zou zijn.

En dan hebben we nog geen weet van andere verkeersovertredingen waarvoor men niet zo direct voor de rechtbank verschijnen moet.

We doen hier allemaal niks verkeerd en het wordt al zeker niet opgepikt door de sensatiegazet.
Ik vind dat 'trop is teveel' hier wel op z'n plaats is.
Ben ik dan een azijnpisser? Het zij zo.

Ik vond het in elk geval een gemiste kans van Wim toen RVG begon over regeltjes en 'leven en laten leven'.
- een gordel niet dragen terwijl dat toch is verplicht (tenzij Italië op dat gebied andere regels kent dan België?): moet kunnen? ok, hier wil ik hem nog het voordeel van de twijfel geven omdat zo'n 2-puntsgordel blijkbaar niet altijd zichtbaar zou zijn.

En dan hebben we nog geen weet van andere verkeersovertredingen waarvoor men niet zo direct voor de rechtbank verschijnen moet.
En waarom moet dat ook nog eens in dat programma aan bod komen terwijl er daar actualiteitsprogramma's voor zijn?

Moet je dan echt naakt in dat bed kruipen en in uw onderbroek showen als je weet dat er camera's draaien.
Ik had ook echt het idee dat hij dat heel bewust deed, net genoeg/net niet te veel inkijk in de richting van de camera, en dan even later de opmerking: "Ah jij draagt nog kleren in bed? Ik slaap helemaal naakt hoor." (Geen letterlijk citaat, maar daar kwam het op neer.)

Geen probleem met zijn levensstijl an sich (al lijkt de situatie met zoontje (en vrouw) in buitenland me niet superideaal), maar met momenten vind ik hem toch ook wel een beetje veel genieten van aandacht om goed te zijn. In Stukken van Mensen afgelopen weekend vond hij het ook weer helemaal geen probleem om in te pikken op de voorzet van Evy Gruyaert. (En ja, 'k weet dat dat heel waarschijnlijk voorbereid is. Minstens langs Evy's kant, heel waarschijnlijk langs beide kanten. En indien niet voorbereid, heeft hij toch zijn toestemming gegeven om het zo uit te zenden, dus heeft hij daar geen probleem mee.)

We hebben het er toch bijna mee gehad ondertussen, niet?

Wink wink zucht.

De volgende BV aub!

Laatst bewerkt:

Ik vind dat 'trop is teveel' hier wel op z'n plaats is.
Ben ik dan een azijnpisser? Het zij zo.
Ik denk dat die specifieke zaken net te laat aan het licht gekomen zijn om er op in te spelen. Goed die dateren wel van eind 2024 maar het is pas na de zomer van 2025 in de pers geraakt dat het RVG was. Ik meen zo rond de periode van Waes zijn ongeval. Die opnames zijn vorige zomer al gebeurd. Dus ofwel wist Lybaert ervan maar mocht het niet in het programma en heeft hij daarom er geen vragen overgesteld, ofwel wist hij het niet en dan kon hij het ook niet vragen.

Nouja het is wel iemand die de aandacht zoekt en wil. Hoeveel keer heeft hem al niet gezegd over bv zijn levensstijl: laatste keer dat ik erover spreek en dan de week erna staat hem weer in een ander boekje erover bezig.

Ik denk dat die specifieke zaken net te laat aan het licht gekomen zijn om er op in te spelen. Goed die dateren wel van eind 2024 maar het is pas na de zomer van 2025 in de pers geraakt dat het RVG was. Ik meen zo rond de periode van Waes zijn ongeval. Die opnames zijn vorige zomer al gebeurd. Dus ofwel wist Lybaert ervan maar mocht het niet in het programma en heeft hij daarom er geen vragen overgesteld, ofwel wist hij het niet en dan kon hij het ook niet vragen.
17.12.24 : Parket trekt rijbewijs van Ruben Van Gucht in na positieve ademtest

Het rijden zonder geldig rijbewijs dateert ook van die periode, al weet ik niet of dat al in de pers terug te vinden was.
Evenals het rijden zonder geldig keuringsbewijs.

Het gsm gebruik zou volgens Google AI 'recentelijk' zijn.

Ik zal Wim dan maar het voordeel van de twijfel geven :wink:

Toevallig iemand een idee waar Wim met Pascal op dat bankje wijn sipte? Kwam mij bekend voor.
Misschien is de route die de bus deed ergens beschikbaar zelfs?

De ontwenningsverschijnselen beginnen op te komen 🤒
Vond het wel een goed seizoen.
Maar 2 missers imo.
Petra De Sutter, gemiste kans. We hebben echt niks geleerd over de vrouw Petra. Enkel wat oppervlakkige zaken over werk.
Ruben Van Gucht. Lijkt me meer een show te zijn. Weet wat hij moet doen en wat hij wil zeggen.
Wou ook geen kinderen meer en 2 weken later is hij, in zijn huidige relatie, met een ex op vakantie gegaan en haar zwanger gemaakt. (hand in het vuur dat het een oepsie is)
Ik heb niet het gevoel dat daar interessante verhalen uit komen tenzij je van actiefilms houdt. En wat hij vertelt kan de week er na al weer anders zijn.

Terug
Bovenaan