De Container Cup 2021

De Container Cup 2021

Pieter Timmers en de Borlees waren toch eerder teleurstellend, vond ik. Nafi Thiam zou ik dit wel erg graag eens zien doen.

Pieter Timmers kwam toen niet echt gemotiveerd over. Die was duidelijk aan het uitbollen en niet echt in beste vorm.

Bij de Borlées kreeg ik toen ook niet de indruk dat ze tot het gaatje gingen. Heb het nog eens nagekeken, eigenlijk scoorden ze overal vrij goed, maar lieten ze het vooral afweten bij het roeien en het fietsen. Twee zaken die ze wrs nooit doen op training.

Nafi Thiam krijgen ze niet te pakken precies. Had hier graag een Hans Van Alphen in zijn beste jaren wel eens willen zien.

Ja, tuurlijk. Maar het viel wel op hoe sommige mannen zoals Van der Poel, Dennis Praet, Thibau Nys, Van Tichelt, Greg van Avermaet allround wel echt goed waren en echte sportmannen pur sang zijn, en dan zie je veredelde vliegenvanger Hans Vanaken die het amper beter doet dan Rik Verheye. 😂
Sportmannen en dan voetballers uit de jupkes league erbij betrekken. Zoek de fout!

:unsure:

Is ook logisch dat grote zware mannen hier in het voordeel zijn. Die fiets en roeiproef is puur op wattage zonder rekening te houden met het gewicht. Hoe zwaarder je bent hoe meer watt je daarop produceert. En in de krachtproeven heb je ook al voordeel.

Thiam zou ik ook graag eens willen zien, maar sinds corona begonnen is zit zij precies meestal ergens in het buitenland te trainen.

Thiam zal dat mss volgend jaar doen na de OS , met die schouder zijn ze denk ik voorzichtig op die monkey bars dat er niks gebeurd voor een banaal televisieprogramma

Zulke armen dat die kajakster had 😳. Maar die longen.. Heeft die geen inspanningsastma zonder dat ze het beseft?

Pedro zijn grappen daarover waren wel soms nice. Ze heeft het gepiept. 😂

Amai twee straffe prestaties vandaag. Ik dacht dat Persoon al zegezeker was bij de vrouwen. Niet gedacht dat er iemand nog zo dicht ging komen. Straffe monkey bars en schieten.

De Clercq heeft mij serieus verbaasd bij het lopen. Die man is toch iets te bescheiden. Zijn monkey bars en het benchen waren aan de lage kant, wat betekent dat zijn andere proeven toch wel heel goed waren.

Even de Vaporflys meegebracht 😃
Is volgens mij de eerste die dat doet?

Wel zeer indrukwekkend natuurlijk!

Terug
Bovenaan