Morningtide
Member
Pieter Timmers en de Borlees waren toch eerder teleurstellend, vond ik. Nafi Thiam zou ik dit wel erg graag eens zien doen.Meerkampers, zwemmers, sprinters, ... zouden dit volgens mij toch ook goed moeten kunnen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pieter Timmers en de Borlees waren toch eerder teleurstellend, vond ik. Nafi Thiam zou ik dit wel erg graag eens zien doen.Meerkampers, zwemmers, sprinters, ... zouden dit volgens mij toch ook goed moeten kunnen.
Pieter Timmers en de Borlees waren toch eerder teleurstellend, vond ik. Nafi Thiam zou ik dit wel erg graag eens zien doen.
Ik las eerst ditPieter Timmers en de Borlees waren toch eerder teleurstellend, vond ik. Nafi Thiam zou ik dit wel erg graag eens zien doen.

Dien Viktor met zijn eigen aanmoedigingen.Sportmannen en dan voetballers uit de jupkes league erbij betrekken. Zoek de fout!Ja, tuurlijk. Maar het viel wel op hoe sommige mannen zoals Van der Poel, Dennis Praet, Thibau Nys, Van Tichelt, Greg van Avermaet allround wel echt goed waren en echte sportmannen pur sang zijn, en dan zie je veredelde vliegenvanger Hans Vanaken die het amper beter doet dan Rik Verheye.![]()

Elleboog bedoel je?Thiam zal dat mss volgend jaar doen na de OS , met die schouder zijn ze denk ik voorzichtig op die monkey bars dat er niks gebeurd voor een banaal televisieprogramma
Correct, voor een atletieker met kans op goud op de OS (het enige wat telt in die sport) zou ik ieder risico vermijden, zie bvb Van niekerkElleboog bedoel je?

haddem 80 bars dan zattem aan de tijd van vdp. Denk dat Nafi sowieso wel eens bench pressed, nina mss ook? En roeien is goed voor karakter te kweken voor een 800mDenk inderdaad niet dat het slim is om een Nafi Thiam of Nina Derwael te laten roeien of bench pressen op dit moment.

Geen idee, maar dacht dat het sowieso de eerste was die een dedicated paar meebrengt voor enkel het lopen in de CCHad hem die speciaal gekocht voor de CC?