Green Mamba
Well-known member
En we zijn weer helemaal bij. Wat was dat op die monkey bars. Dat was gewoon King Louie himself.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Brecel eindigt volgens mij in de onderste regionen (met de BV' meegerekend). Tenzij die loopt / fietst als hobby.Maandag komt Luca Brecel... Ik dacht dat de niet-sporters op donderdag kwamen
Soms hebben mensen toch rare associaties hoor. Iemand die snooker speelt moet goed kunnen schieten, want... dat is allebei mikken ofzo?Brecel eindigt volgens mij in de onderste regionen (met de BV' meegerekend). Tenzij die loopt / fietst als hobby.
Schieten mag wel minstens 4/5 zijn voor hem, zo niet, is dat een teleurstelling.
Dat van die lagere regionen was mijn verwachting bij een Thierry Neuville. Boy was I surprised.Brecel eindigt volgens mij in de onderste regionen (met de BV' meegerekend). Tenzij die loopt / fietst als hobby.
Schieten mag wel minstens 4/5 zijn voor hem, zo niet, is dat een teleurstelling.
't is beide wel meer dan "goed kunnen mikken" hoor.Soms hebben mensen toch rare associaties hoor. Iemand die snooker speelt moet goed kunnen schieten, want... dat is allebei mikken ofzo?
Concentratie en een trilvrije hand. Daar ga ik toch van uit (ook al zal daar niet veel sprake van zijn na het roeienSoms hebben mensen toch rare associaties hoor. Iemand die snooker speelt moet goed kunnen schieten, want... dat is allebei mikken ofzo?
Moet een voetballer dan ook niet goed kunnen schieten?
). Geen idee hoe de ademhaling werkt bij professionele snookerspelers. Is dat hetzelfde als bij schieten, uitblazen terwijl je stoot?Ola Helmut heeft zich terug een toupetje aangemeten?
Ik snap niet waarom die niet gewoon volledig kaal gaat ipv op een paar mm te trimmen. Ge ziet de schedel er toch al los door. Tzou er veel frisser uitzien in elk geval.Ik vloek soms al als er een grijze haar tevoorschijn komt op mijn haardos maar als ik die Brecel zie die 5 jaar jonger is dan mag ik eigenlijk niet klagen.![]()

Ja amai inderdaad wat een ... prestatieMaandag komt Luca Brecel... Ik dacht dat de niet-sporters op donderdag kwamen![]()

Superprestatie ook!

Die kerel staat ook niet echt bekend om zijn werkijver. Die poolt een paar uurkes per dag, terwijl dat normaal toch een 6 à 8 uur ofzo moet zijn.Pedro: "Ze heeft al twee dagen voorsprong op Luca."
Brecel was wel beschamend bij de monkey bars en het roeien. Zelfs Van Looy is niet gestopt met roeien én had een monkey bar meer dan Luca.
Geubels en Van Looy amper een halve minuut achter Brecel in de eindtijd...
Inderdaad ook onder de verwachtingen gebleven (voorlopig) qua talent dat hij had toen hij net kwam piepen. Maar ken te weinig van de sport om daar verder iets zinnigs over te vertellen..Die kerel staat ook niet echt bekend om zijn werkijver. Die poolt een paar uurkes per dag, terwijl dat normaal toch een 6 à 8 uur ofzo moet zijn.
Lol, serieus? Een paar uurtjes? Als dat waar is, geen wonder dat het talent er niet uitkomt op de grote tornooien.Die kerel staat ook niet echt bekend om zijn werkijver. Die poolt een paar uurkes per dag, terwijl dat normaal toch een 6 à 8 uur ofzo moet zijn.
goh, als hij 8uur "moet" poolen en daardoor zo gedegouteerd raakt door de pooltafel dat hij niet meer wil spelen, is hij dan beter af ?Die kerel staat ook niet echt bekend om zijn werkijver. Die poolt een paar uurkes per dag, terwijl dat normaal toch een 6 à 8 uur ofzo moet zijn.