Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is het verschil even groot als je slechts 1 kamer opwarmt met een elektrisch vuurtje gedurende pakweg 2 uur tov de mazoutketel moet aansteken om je woning op te warmen als die radiator aan het einde van het circuit zit?![]()
Zij kunnen hun huis niet meer verwarmen: “’s Nachts ga ik vaak voelen of mijn dochtertje het niet te koud heeft”
De meesten hebben er lang mee gewacht, maar nu de winter in het land is, gaan we massaal overstag. Toch staat bij heel wat Vlamingen nog altijd geen verwarming op. Niet omdat ze er een sport van maken of omdat ze willen sparen, maar omdat ze zich door de hoge energieprijzen simpelweg geen...m.nieuwsblad.be
Geen geld voor mazout aan 10 ct/kwh en 300 euro gratis stookoliecheque, maar wel 60ct/kwh er door trekken aan elektrische vuurtjes. Ik sta nog alle dagen versteld hoeveel domme mensen er rondlopen in ons land.
Ik denk dat ik gewoon een webshop ga beginnen met elektrische vuurtjes en dekens. De doorsnee vlaming is toch te dom om de werkelijke kosten in te schatten.
Is het verschil even groot als je slechts 1 kamer opwarmt met een elektrisch vuurtje gedurende pakweg 2 uur tov de mazoutketel moet aansteken om je woning op te warmen als die radiator aan het einde van het circuit zit?
Bovendien komt er geen mazoutleverancier langs voor een levering van 100 euro, hé. Het probleem is vaak ook het geld in bezit hebben om slimme investeringen te doen.
(zeg ik terwijl er een klein electrisch vuurtje aan het draaien is in de bureau, de enige kamer die momenteel verwarmd wordt thuis. Kost: 0 euro).
Is het verschil even groot als je slechts 1 kamer opwarmt met een elektrisch vuurtje gedurende pakweg 2 uur tov de mazoutketel moet aansteken om je woning op te warmen als die radiator aan het einde van het circuit zit?
Bovendien komt er geen mazoutleverancier langs voor een levering van 100 euro, hé. Het probleem is vaak ook het geld in bezit hebben om slimme investeringen te doen.
(zeg ik terwijl er een klein electrisch vuurtje aan het draaien is in de bureau, de enige kamer die momenteel verwarmd wordt thuis. Kost: 0 euro).
Jouw straat is niet opgenomen in het afschakelplan. Je wordt niet afgeschakeld.![]()
Roterend op basis van intervallen van 3 tot 4 uur.Schijf 7. Nuja, als dat maar enkele uurtjes is zullen we dat wel overleven!
Maar toch eens kaarsjes in huis halen.
Klinkt als een beurtrol voor examentoezicht. Jij moet geen toezicht doen, want hebt vorige periode al toezicht gedaan.Roterend op basis van intervallen van 3 tot 4 uur.
En met de laatste afschakelingsschijf wordt rekening gehouden voor de volgende keer.
Als het de prijs van het gas zelf niet is, zullen de accijnzen en toekomstige CO² taks er wel voor zorgen.Het idee om onafhankelijk te zijn van de toevoer van dure energie uit het net doet mij glimlachen. Ik heb geen glazen bol, maar ik vermoed dat 15 ct/kwh voor gas het nieuwe normaal gaat worden.
Same.Schijf 8![]()
Ik vermoed dat jij een andere vraag hebt gesteld dan hij heeft beantwoord.Gisteren onderhoud gasketel, ik vroeg aan die man of het nu uitmaakt of ik stook op 19 graden of 21 en hij zei dat het eigenlijk weinig tot geen verschil zou geven op de factuur, omdat de vloerverwarming tot 35 graden verwarmt.
Klopt dit? Ik ben eigenlijk een leek hierover, we hebben het huis zo gekocht (condensatieketel+vloerverwarming).
Gisteren onderhoud gasketel, ik vroeg aan die man of het nu uitmaakt of ik stook op 19 graden of 21 en hij zei dat het eigenlijk weinig tot geen verschil zou geven op de factuur, omdat de vloerverwarming tot 35 graden verwarmt.
Klopt dit? Ik ben eigenlijk een leek hierover, we hebben het huis zo gekocht (condensatieketel+vloerverwarming).