Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je weet toch dat er daar effectief een kill-rate is en dat gewoon onverantwoord met mensen omgaan is?Ik wacht op een uitdaging met echte gevaren voor onze bv’s.
Bijvoorbeeld arctic doen met slee en effectief tenen verliezen of sterven.
Mount Everest enzo..
En niet zo semi “verlaten” rondhossen in woestijn met 35 drones errond, een helikopter op stand-by en 68 Cameramannen errond.

Je weet toch dat er daar effectief een kill-rate is en dat gewoon onverantwoord met mensen omgaan is?![]()

Dat zijn van die instant coldpacks dat je moet activeren he.Geweldig hoe blij die allemaal waren de dag dat Flo er niet meer bij was.
Er zat zo een goeie flo(w) in de groep zei ons Nathalie.
Moet echt heel frustrerend geweest zijn, al dat wachten, u kilometers niet halen en daarna nog eens dat negatief gedoe van haarzelf. Hadden dat meisje tegen zichzelf moeten beschermen, en mss vroeger moeten ingrijpen.
Kakkende Frank Boeckx was wel nog funny.
Die ijskoude topics en coldpacks van Omar snap ik wel niet goed. Dat moet dan toch meegekomen zijn met de jeep als ze Flo kwamen halen?
Geen idee. Ken het niet.Dat zijn van die instant coldpacks dat je moet activeren he.
Dus die kan die toch perfect ‘s ochtends hebben geactiveerd en bij die blikkers in een koelzak hebben gestoken?
Walgelijk mens is toch ook wel wat overdreven hè. Het is nu niet dat we die echt kennen als mens hè.Wat een walgelijk mens is die flow. Ik geloof best dat ze heel hard afgezien heeft hoor. Ik zou het waarschijnlijk ook niet kunnen. Maar doe dan gewoon fokking niet mee met zo'n programma. Mij achting met het zelfmedelijwekkend mens is gigantisch gedaald.
Ik snap nu heel goed dat de goedmaak praatjes op voorhand gedaan zijn.