Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind dat lekkere sauzen, maar op het flesje staat dat ze na opening maar een korte tijd (< week IIRC) bewaarbaar zijn in de frigo, en dat vind ik wel kort voor zo'n dure sauzen...Heb mij keer setje sauzen gekocht, ga er keer de ribben ermee insmeren op het laatste en zien als het meerwaarde geeft.
![]()
![]()
![]()
Dan ga ik veel saus moeten eten, zou inderdaad niet mogen voor zo dure saus.Ik vind dat lekkere sauzen, maar op het flesje staat dat ze na opening maar een korte tijd (< week IIRC) bewaarbaar zijn in de frigo, en dat vind ik wel kort voor zo'n dure sauzen...
Elkedagbbq. Je kan ook eens langs gaan bij hun in maldegem voor persoonlijk advies. Bart is een topkerel daarvoor.Iemand al besteld bij Atelier Francois?
Ik heb het hier al verschillende keren gevraagd maar uiteindelijk er niet geraakt om te bestellen. Excuses daarvoor. Maar, again: goeie online shops om rubs te bestellen voor ribben en pulled porc?
Goed excuus om dagelijks de BBQ aan te steken? Als je telewerkt is dat doenbaar.Ik vind dat lekkere sauzen, maar op het flesje staat dat ze na opening maar een korte tijd (< week IIRC) bewaarbaar zijn in de frigo, en dat vind ik wel kort voor zo'n dure sauzen...

Dit! Zelf ook grote fan. En omdat ik vlakbij woon brengt hij ze steeds snel zelf naar hier, alleen daarvoor al blijf ik trouwe klantElkedagbbq. Je kan ook eens langs gaan bij hun in maldegem voor persoonlijk advies. Bart is een topkerel daarvoor.
Waar gekocht?Dan ga ik veel saus moeten eten, zou inderdaad niet mogen voor zo dure saus.

Merci voor de tip! Zal eens een kijkje nemen.Elkedagbbq. Je kan ook eens langs gaan bij hun in maldegem voor persoonlijk advies. Bart is een topkerel daarvoor.
Snuffelstore in Brugge.Waar gekocht?
Merci voor de tip! Zal eens een kijkje nemen.
Vind nergens mijn gedacht. Vooral omdat ze voor een serieus min. bedrag moet bestellen. Ik ga geen 75 euro aan rubs kopen.
Thanks het is de 2de van 299 geworden. Zondag hebben we hem!Koop dan die tweede maar, daar kan je alles mee doen en daar zit een deftige aspan op!
Bij die eerste kan het as alle kanten op waaien en is de ventilatie ook wat lastiger te regelen.
Voor de Weber bestaan er ook wel goede hoezen (met verluchting), bespaar daar niet te veel op!
De beste rubs maak je zelf!
Je kan online aparte bussen kruiden kopen en zelf mengen (rubs blijven lang goed als je die in een goede pot steekt).
Dit is bijvoorbeeld een leuke webshop: https://www.vanbeekumspecerijen.nl/ (verkopen ook voorgemaakte rubs trouwens)
gaat ge geen spijt van hebben. Hebben dezelfde hierThanks het is de 2de van 299 geworden. Zondag hebben we hem!

Dezelfde als de mijne. Zoals Chilliewillie88 zegt, ge zult er geen spijt van hebben.Thanks het is de 2de van 299 geworden. Zondag hebben we hem!
De premium heeft ook een verwijderbaar hitteschild tussen je kolen en rooster waardoor je je hele grillopvervlakte kunt gebruiken bij low&slow (zoals bij een kamado met platesetter).Dezelfde als de mijne. Zoals Chilliewillie88 zegt, ge zult er geen spijt van hebben.
Gekocht op advies van hier en na een dik jaar nog altijd super tevreden.
Na de aankoop zat ik met twijfel of ik niet beter de 'premium' gekocht had. Dat is met een scharnier op het deksel.
Heb deze afgelopen week in de winkel zien staan. Het is handig om snel een stuk vlees te draaien of bij low en slow. Maar als je gewoon burgers grilt vind ik het fijner zonder deksel. Dus toch de beste koop gedaan.

Ik ben nog altijd aan het wachten tot weber dit standalone uit brengt. Insta buy voor mij dan met mijn standard kettle 57 cmDe premium heeft ook een verwijderbaar hitteschild tussen je kolen en rooster waardoor je je hele grillopvervlakte kunt gebruiken bij low&slow (zoals bij een kamado met platesetter).
Je kan die op bepaalde duitste webshops wel vinden hoor, of je maakt zelf iets met wat bakstenen en een oude pizzasteen...Ik ben nog altijd aan het wachten tot weber dit standalone uit brengt. Insta buy voor mij dan met mijn standard kettle 57 cm
Waar moeten we zijn?Misschien 'm dinsdag zelfs al testen23°C!
Heb je dan nog plaats om opvangbakjes onder uw rooster te zetten?De premium heeft ook een verwijderbaar hitteschild tussen je kolen en rooster waardoor je je hele grillopvervlakte kunt gebruiken bij low&slow (zoals bij een kamado met platesetter).
Het is maar wat je nodig hebt he.
Ik heb zelf maar een 47cm outdoorchef kogeltje en daar kan ik ook alles op klaarmaken behalve brisket denk ik.
Als ik met de kennis die ik nu heb een eerste BBQ zou kopen zou hier waarschijnlijk ook zo'n Weber staan...
Nu aan het sparen voor een kamado![]()
Ik ook. Ik moet nog altijd mijne pizzasteen eens testen. Heb er schrik van moet ik zeggen, ik lees toch veelal miserie.Ik ben nog altijd aan het wachten tot weber dit standalone uit brengt. Insta buy voor mij dan met mijn standard kettle 57 cm
Je kan op die plaat een platte schotel zetten, je hebt nog wel wat plaats tussen die plaat en het rooster.Heb je dan nog plaats om opvangbakjes onder uw rooster te zetten?
Dat is 2 keer niks.Heb je dan nog plaats om opvangbakjes onder uw rooster te zetten?
Ik ook. Ik moet nog altijd mijne pizzasteen eens testen. Heb er schrik van moet ik zeggen, ik lees toch veelal miserie.
't Is zo ene van Weber zelf dat ik in het midden kan leggen.