Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is over die dat ik heb heb hoor. Dat is een ontwerp gemaakt om te falen. In inderdaad, stervensduur.Ofyr heeft wel een ad-on pizza oven. Maar dat is langs de andere kant wel duurder dan een Ooni die wellicht een beter resultaat kan geven.
Ik hoor net dat het overgenomen is door Dierendonck.In wevelgem?

Daar gaan de betaalbare prijzen.Ik hoor net dat het overgenomen is door Dierendonck.
251 euro verzendingskosten?Ivm de plancha (Ofyr) dit gevonden:
https://www.amazon.com.be/-/en/Gril...ocphy=1001191&hvtargid=pla-683554147093&psc=1
Deksel van de Weber losmaken en ik ben voor €60 gesteld![]()

Haha, nog niet gezien251 euro verzendingskosten?![]()
Heeft BBQ Toro dat niet, Duitse winkel die normaal redelijk schappelijk naar België levert.Haha, nog niet gezien
Heb er wel al een hoop andere gezien, zal nog even zoeken worden dus.
Stokken = steaks?Da's hier nu echt een domme vraag wrs, maar hoe bakken jullie stokken?
Ik doe reverse sear: indirect, deksel toe. Dan als ze 'warm' zijn direct en grillen met deksel open.
Lijkt me altijd goed te werken, maar vraag mij af wat nu eigenlijk 'de' beste manier is?
Ah oei da's weer een lokaal Limburgs woord neem ik aan. Stokken = stokjes = souvlaki's, vleesbrochetten, arrosticini, ...Stokken = steaks?
Heb ik altijd op de normale sear methode gedaan: eerst grillen en dan indirect laten garen. Ik ga nu wat experimenteren met de oven (oven op 120 en de kern tot 50 laten komen, zo korst de buitenkant al minimaal)
Heb deze week een sous-vide stick gekregen voor mijn bday, maar, hoewel ik dat wel een topding vind voor grote mensenmassa’s en stressvrij koken, ben ik er geen fan van. Die gezooide lap vlees korst imho niet even goed als een “droge”

Op een stokjes BBQ tiensAh oei da's weer een lokaal Limburgs woord neem ik aan. Stokken = stokjes = souvlaki's, vleesbrochetten, arrosticini, ...![]()
.Een dunne steak is toch:Ik heb meer moeite met een mooie korst op een dunne steak zonder die te ver door te laten garen dan met een dikke die je reverse sear moet bereiden. Voor de BBQ zou ik altijd voor een stuk van minstens 3cm dik gaan.
Favoriet is hier een côte de boeuf, maar met entrecote of rib-eye van een goed ras (met voldoende marmering) kan je nooit mis gaan imho.
Is zo'n thermometer in het deksel echt nodig om low en slow te kunnen doen?
Is dat niet te laag? Als daar 115 °C staat is het toch een pak lager op de rooster? Ik gok altijd op een 135-150 °C.Deksel gebruik ik altijd wel om de omgevingstemperatuur in de BBQ te meten. Als daar 115°C staat ben ik gerustgesteld. Ik heb ook een prikthermometer met Bluetooth, dat gebruik ik om de kerntemperatuur te meten als dat nodig is (zoals bij pulled pork).