scorpken
Active member
Goed om te weten.
De mijne was voorzien voor 7 maart (ten vroegste) maar is gisteren aangepast naar 28 maart![]()
Welke maat had je besteld?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed om te weten.
De mijne was voorzien voor 7 maart (ten vroegste) maar is gisteren aangepast naar 28 maart![]()
MWelke maat had je besteld?
Ik ben eigenlijk nog veel meer gekloot. Grizl een maand vroeger binnen. 1 dag heb ik hem en ik krijg coronaGoed om te weten.

ondertussen nog maar 20 km kunnen rijden ermee en voor de rest mag ik erop zitten kwijlen.En het weer wordt net beter dus is de grizl ook niet meer echt nodigIk ben eigenlijk nog veel meer gekloot. Grizl een maand vroeger binnen. 1 dag heb ik hem en ik krijg coronaondertussen nog maar 20 km kunnen rijden ermee en voor de rest mag ik erop zitten kwijlen.

En het weer wordt net beter dus is de grizl ook niet meer echt nodig![]()

Ben sowieso van plan om er toch wekelijks eens een offroad ritje mee te doen.Deze eens quoten om binnen een jaar te herevalueren ;-)Ben sowieso van plan om er toch wekelijks eens een offroad ritje mee te doen.
Hij is toegekomen! Nog niet in zijn natuurlijke habitat
![]()
Ik had er wat schrik voor na wat foto's op IG en dergelijke te zien, het lijkt fletser dan de foto's van Canyon.Alvast veel plezier ermee.
Wel een speciaal kleurke, de RL foto's die ik er van zie geven toch een andere indruk dan wat je op de website van Canyon ziet vind ik.
25/02 - 11/03 als ik mij niet vergis.Wat was de voorziene leverdatum?
25/02 - 11/03 als ik mij niet vergis.
M inderdaad, 1m85, rij al sinds 2014 met Endurace CF (eerste de velgrem, sinds 2019 met de schijfremversie), heb daar ook steeds een M gehad zonder klachten en de geometrie is vrijwel identiek.Veel veilige km's gewenst! maat M?
Lange benen of korte benen? Of speelt dat geen rol?M inderdaad, 1m85, rij al sinds 2014 met Endurace CF (eerste de velgrem, sinds 2019 met de schijfremversie), heb daar ook steeds een M gehad zonder klachten en de geometrie is vrijwel identiek.
CF SL 7? kwas aan het zoeken doorheen het forum maar vond het niet directHij is toegekomen! Nog niet in zijn natuurlijke habitat
![]()
Met een naam als "Curry Powder" voor kleur valt daar wel over te discussiëren!Nog niet in zijn natuurlijke habitat

Is dat onder uw oven nog een functionele kast, of echt gewoon verloren ruimte?CF SL 7? kwas aan het zoeken doorheen het forum maar vond het niet direct
87,8cm binnenbeenlengte, make of that what you will, eerder aan de kortere zijde dacht ik.Lange benen of korte benen? Of speelt dat geen rol?
Kzou hem toch int echt moeten zien, op foto geen fan vant kleur.
Maar zou ook gene witte willen zoals straight..
Maar met 3k km's op een jaar kan ik ook geen aankoop verantwoorden voor gravel/mtb naar mezelf toe.
De meeste hier rijden wel meer dan 3k op een jaar zekers?
KloptCF SL 7? kwas aan het zoeken doorheen het forum maar vond het niet direct
Bijzondere vraagIs dat onder uw oven nog een functionele kast, of echt gewoon verloren ruimte?
functionele kast, zou anders wel zonde zijn!Dat is geen witte hoor van mij. Is lastig om op foto vast te leggen maar is een soort van muntgroen van kleur.Lange benen of korte benen? Of speelt dat geen rol?
Kzou hem toch int echt moeten zien, op foto geen fan vant kleur.
Maar zou ook gene witte willen zoals straight..
Maar met 3k km's op een jaar kan ik ook geen aankoop verantwoorden voor gravel/mtb naar mezelf toe.
De meeste hier rijden wel meer dan 3k op een jaar zekers?
Geen wit??Vlugge foto. Morgen eens een deftige trekken en mijn pedalen van de koersfiets wisselen want mijn andere zijn er nog niet.
![]()
Komt door het wit led licht in de garage.Geen wit??