Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klein-Willebroek langs de Rupel?
Haha herkenbaar vandaag. Alleja met wat lef en ervaring misschien wel, maar niet echt plezant. Zelfs echt ruwe gravel met putten en bulten gaat echt goed.
Met andere banden met meer noppen zou het ook wel enorm schelen maar daarom heb ik die niet gekocht.
Je kan uw road caddy toch perfect door die uitsparingen halen en zo bevestigen? Dat dient daar effectief voor.Ik zie je afbeelding niet, maar aan de uitleg te horen hebben we het over iets anders. Ik heb het over die 2 uitsparingen achter de rails, vermoedelijk voor een zadeltas gemaakt maar als je zoals ik graag met een beperkt zadeltasje rijdt à la Lezyne Road Caddy zit dat door de positie van die uitsparingen zeer bizar.
Is gemaakt voor "strap rolls" die volledig aan je zadel hangen, en niet aan je zadelpen.
Ik zie niet in hoe zo’n roll beter zou werken. Ik heb zo’n BBB zakje gekocht gelijkaardig aan een road caddy maar dan wat groter voor de grotere band maar naar mijn idee werkt dat voor geen meter in vergelijking met gewone zadelrails.Je kan uw road caddy toch perfect door die uitsparingen halen en zo bevestigen? Dat dient daar effectief voor.
Al kan het wel zijn dat het beter werkt met een roll caddy i.p.v. een road caddy.
Als uw route de moeite was, mag ze altijd gedeeld worden!helemaal correct!
Als uw route de moeite was, mag ze altijd gedeeld worden!
Ik heb gisteren voor mijn eerste ritje (met binnenbanden) op 3 bar gereden, Canyon had de banden op net geen 5 bar gezet.Op hoeveel bar zetten jullie?
Out of the box staan die van de Grizl op gevoel redelijk hard precies.
Tubeless, tussen 2.25 en 4.5 bar, afhankelijk van de ondergrond (van rulle bosgrond tot asfalt).Op hoeveel bar zetten jullie?
Is dat niet veel? Ik weeg 83 en zet mijn tubeless max op 2,5 bar voor asfalt en nog iets minder voor off-road. 3 bar off-road slipte ik te veel en zelfs op asfalt vond ik dat toch ook vrij hard rijden.Tubeless, tussen 2.25 en 4.5 bar, afhankelijk van de ondergrond (van rulle bosgrond tot asfalt).
Scheelt dat eigenlijk veel op asfalt als je je bandendruk hoger zet qua snelheid?Voor mij werkt het (ik weeg er 89).
Levering van mijn Grizl 6 XS opnieuw met een maand vertraagd, nu al 25. Apr - 06. Mei 2022![]()
Zal mss iemand geweest zijn die de bestelling geannuleerd heeft of iemand die een verkeerde maat terug gestuurd heeft.Ik begrijp weinig tot niks van Canyon hun systeem, de mijne was ook enkele weken naar achter geschoven, en dan een maand voor datum een mailtje van UPS dat ze onderweg waren met een bestelling van Canyon.