De grote Gravelbike thread (Grail/Grizl)

Heb je een Grizl?

• Totaal aantal stemmers
    56
Zijn er mensen die interesse hebben om op 4 maart de Gravel versie van de Parel van het Hageland te rijden?
€7, 95km, 1 bevoorrading onderweg.
Meer info & sfeerbeelden op de facebookpagine van Fun On Wheels: https://www.facebook.com/profile.php?id=100057064525575

Kan misschien dienst doen als BeyondGaming Gravel Ride #3 ? :unsure:
@Mr.Fingers , @poeperman , @Polle32 , @515 , @langun , @thomasv (ik vergeet nog mensen denk ik)

En misschien mogen we dit keer ook wat nieuwe namen verwelkomen? @Airjinx @MrKend54l :unsure:

Ik begrijp het betalen van een premium om geen eenheidsworst te moeten rijden maar het stopt toch ergens denk ik dan. (allé voor mij toch :unsure: )
Helaas, zal ook niet lukken hier.

Ik begrijp ook niet waarom die gravelritten quasi allemaal op zaterdag zijn. Op zondag graag, zaterdag lukt niet.
In dit geval omdat deze Gravel versie parallel wordt georganiseerd met de Parel van het Hagenland semi-klassieker van de VWB en die semi-klassiekers worden bijna allemaal op zaterdag georganiseerd.

Voor alle andere ritten weet ik niet... omdat de man dan thuis is om zondag met moeder de vrouw op familiebezoek te gaan? :unsure:

en uitkateren op zondag! Ziek afbellen op maandag past niet bij de gravelse masculiniteit
Echte mannen hoeven niet uit te kateren, die bijten gewoon op hun tanden.

On topic: het rouwen om mijn gestolen hardtail is bijna afgerond. Dit weekend ga ik kijken naar een 2de hands Grail.
1ste generatie Grail Al 7, 105 afgemonteerd. Quasi 0 km's gebold.

4 maart heb ik een cross met het lopen dus zal voor mij ook niet lukken.
Eigenlijk hebt ge gewoon gelijk.
Bij ons rijdt er ook ene rond met een Ridley tussen allemaal Grails. Als ik hoor wat die heeft moeten betalen tegenover ons.... Amaai mijn voeten. En die fiets is gewoon slechter dan de mijne...

Schone vélo, maar koop toch gewoon een Canyon...
Ik weet niet welke hij juist heeft maar als ik kijk naar die checkpoint dan snap ik wel waar de meerprijs ook in zit.
Dat is geen standaard frame en je betaalt ook een stuk voor de naam en faam, de meerprijs is te veel maar goed dat is nog iets anders.
Zo een Ridley kanzo alu dat is gewoon te duur voor wat je maar krijgt.
Zo een kanzo fast is wel een knappe fiets, als je 4,5k wilt neertellen voor de 1xGRX800. Maar ik zou dan al liever elektronisch willen en dan zit je met de rival op 5,5k. Dat is echt wel veel geld. Daar koop je ook een 3T racemax met rival voor, en voor 500€ meer heb je een cervelo aspero met rival.
Je moet dan toch al heel grote fan van Ridley zijn.

Zijn er mensen die interesse hebben om op 4 maart de Gravel versie van de Parel van het Hageland te rijden?
€7, 95km, 1 bevoorrading onderweg.
Meer info & sfeerbeelden op de facebookpagine van Fun On Wheels: https://www.facebook.com/profile.php?id=100057064525575

Kan misschien dienst doen als BeyondGaming Gravel Ride #3 ? :unsure:
@Mr.Fingers , @poeperman , @Polle32 , @515 , @langun , @thomasv (ik vergeet nog mensen denk ik)

En misschien mogen we dit keer ook wat nieuwe namen verwelkomen? @Airjinx @MrKend54l :unsure:

Ik begrijp het betalen van een premium om geen eenheidsworst te moeten rijden maar het stopt toch ergens denk ik dan. (allé voor mij toch :unsure: )
@Didymus @SomeDude
Pannenkoeken :love2: I'm in!
95km en 500HM zeggen ze op de Facebookpagina.
Overmorgen maar weer eens fietsen dan.

Laatst bewerkt:
@Didymus @SomeDude
Pannenkoeken :love2: I'm in!
95km en 500HM zeggen ze op de Facebookpagina.
Overmorgen maar weer eens fietsen dan.
Doe me er 1 maart aan denken
Ben net terug begonnen deze week na meer dan maand stil te liggen wegens fysieke ongemakken

Ik begrijp ook niet waarom die gravelritten quasi allemaal op zaterdag zijn. Op zondag graag, zaterdag lukt niet.
Dat is speciaal voor Dinky's :p

Laatst bewerkt:
Iemand aanwezig met een grizl CF SL waarvan de zadelpen zit te kraken en piepen gelijk ne zot?
In het begin geen last van , na 3 ritten beginnen en wordt enkel maar erger.
IT DRIVES ME NUTS! :angry:

Iemand aanwezig met een grizl CF SL waarvan de zadelpen zit te kraken en piepen gelijk ne zot?
In het begin geen last van , na 3 ritten beginnen en wordt enkel maar erger.
IT DRIVES ME NUTS! :angry:
Als ge die verende pen hebt: Even losmaken en montagepasta tussen de 2 'staven' aanbrengen. Ik had daar op mijn Endurace ook last van in het begin.

Terug
Bovenaan