Ik begrijp ook niet waarom die gravelritten quasi allemaal op zaterdag zijn. Op zondag graag, zaterdag lukt niet.Op zich wel goesting, maar ik ga ook eerst eens de agenda (lees: mijn vrouw) moeten checken. Zaterdag is nooit evident...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik begrijp ook niet waarom die gravelritten quasi allemaal op zaterdag zijn. Op zondag graag, zaterdag lukt niet.Op zich wel goesting, maar ik ga ook eerst eens de agenda (lees: mijn vrouw) moeten checken. Zaterdag is nooit evident...
Helaas, zal ook niet lukken hier.Zijn er mensen die interesse hebben om op 4 maart de Gravel versie van de Parel van het Hageland te rijden?
€7, 95km, 1 bevoorrading onderweg.Homepagina
Event tickets online verkopen was nog nooit zó eenvoudig via Eventgoose. ✔️ Geen contracten. ✔️ Gebruiksvriendelijk. ✔️ Binnen no-time online!pvvhgravel.eventgoose.com
Meer info & sfeerbeelden op de facebookpagine van Fun On Wheels: https://www.facebook.com/profile.php?id=100057064525575
Kan misschien dienst doen als BeyondGaming Gravel Ride #3 ?
@Mr.Fingers , @poeperman , @Polle32 , @515 , @langun , @thomasv (ik vergeet nog mensen denk ik)
En misschien mogen we dit keer ook wat nieuwe namen verwelkomen? @Airjinx @MrKend54l
Ik begrijp het betalen van een premium om geen eenheidsworst te moeten rijden maar het stopt toch ergens denk ik dan. (allé voor mij toch)
In dit geval omdat deze Gravel versie parallel wordt georganiseerd met de Parel van het Hagenland semi-klassieker van de VWB en die semi-klassiekers worden bijna allemaal op zaterdag georganiseerd.Ik begrijp ook niet waarom die gravelritten quasi allemaal op zaterdag zijn. Op zondag graag, zaterdag lukt niet.

Gravel = vrijheid, en vrouw en kinderen passen daar eigenlijk niet in. Dus ritten op zaterdag als dikke middelvinger naar het burgerleven!Ik begrijp ook niet waarom die gravelritten quasi allemaal op zaterdag zijn. Op zondag graag, zaterdag lukt niet.
en uitkateren op zondag! Ziek afbellen op maandag past niet bij de gravelse masculiniteitGravel = vrijheid, en vrouw en kinderen passen daar eigenlijk niet in. Dus ritten op zaterdag als dikke middelvinger naar het burgerleven!
Echte mannen hoeven niet uit te kateren, die bijten gewoon op hun tanden.en uitkateren op zondag! Ziek afbellen op maandag past niet bij de gravelse masculiniteit
Ik weet niet welke hij juist heeft maar als ik kijk naar die checkpoint dan snap ik wel waar de meerprijs ook in zit.Eigenlijk hebt ge gewoon gelijk.
Bij ons rijdt er ook ene rond met een Ridley tussen allemaal Grails. Als ik hoor wat die heeft moeten betalen tegenover ons.... Amaai mijn voeten. En die fiets is gewoon slechter dan de mijne...
Schone vélo, maar koop toch gewoon een Canyon...
@Didymus @SomeDudeZijn er mensen die interesse hebben om op 4 maart de Gravel versie van de Parel van het Hageland te rijden?
€7, 95km, 1 bevoorrading onderweg.Homepagina
Event tickets online verkopen was nog nooit zó eenvoudig via Eventgoose. ✔️ Geen contracten. ✔️ Gebruiksvriendelijk. ✔️ Binnen no-time online!pvvhgravel.eventgoose.com
Meer info & sfeerbeelden op de facebookpagine van Fun On Wheels: https://www.facebook.com/profile.php?id=100057064525575
Kan misschien dienst doen als BeyondGaming Gravel Ride #3 ?
@Mr.Fingers , @poeperman , @Polle32 , @515 , @langun , @thomasv (ik vergeet nog mensen denk ik)
En misschien mogen we dit keer ook wat nieuwe namen verwelkomen? @Airjinx @MrKend54l
Ik begrijp het betalen van een premium om geen eenheidsworst te moeten rijden maar het stopt toch ergens denk ik dan. (allé voor mij toch)
I'm in!Die dus.Ik weet niet welke hij juist heeft ....
Zo een Ridley kanzo alu dat is gewoon te duur voor wat je maar krijgt.

“Vooral geschikt voor E-bikes”Mijn Schwalbe Overland's zijn aangekomen. WAT EEN BANDEN!![]()

Doe me er 1 maart aan denken
Dat is speciaal voor Dinky'sIk begrijp ook niet waarom die gravelritten quasi allemaal op zaterdag zijn. Op zondag graag, zaterdag lukt niet.

Misschien wat te zuinig geweest met de montagepasta?Iemand aanwezig met een grizl CF SL waarvan de zadelpen zit te kraken en piepen gelijk ne zot?
In het begin geen last van , na 3 ritten beginnen en wordt enkel maar erger.
IT DRIVES ME NUTS!![]()
Als ge die verende pen hebt: Even losmaken en montagepasta tussen de 2 'staven' aanbrengen. Ik had daar op mijn Endurace ook last van in het begin.Iemand aanwezig met een grizl CF SL waarvan de zadelpen zit te kraken en piepen gelijk ne zot?
In het begin geen last van , na 3 ritten beginnen en wordt enkel maar erger.
IT DRIVES ME NUTS!![]()
Massieve.Massieve of zo'n gesplitste VCLS?
In principe niet. Bijna heel de tube erin gedaan.Misschien wat te zuinig geweest met de montagepasta?