Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Duidelijk nog werk aan de conditie.Zelfs met een goede conditie zullen er veel na 125km in dit weer choco zijn. Ik doe het alleszins niet na.Vandaag ook gaan fietsen. Thuis (Izegem) vertrokken en PlugPlug Heuvelland gereden kleine toer + lus richting Zonnebeke (omdat die op de weg lag). Thuisgekomen met 125 km en 750 hm op de teller en helemaal choco. Duidelijk nog werk aan de conditie.
Zou graag ook eens de PlugPlug Opaalkust rijden, maar eerst nog maar een beetje werken aan de conditie...

Vandaag wel terug congé zeker 8). Van thuis uit vertrokken voor een ritje van 78km richting de kasseien van de Hel van het Noorden. Leuke afwisseling van grind, landbouwwegen en de verplichte kasseistrook. In Noord-Frankrijk heb je echt van die prachtige kilometers lange brede grindwegen in niemandsland.
foto dump:

Wil ik wel eens voor kijken. Nu 55km komt van een bestaand ritje dat ik ergens gevonden had. Maar blijkbaar zat er wel ergens een strook in die enkel toegankelijk is voor landbouwvoertuigen...Ziet er zalig uit! Gpxje is welkom![]()
Hopelijk valt dat wat mee in garmin connect...Een "Groot GPX Topic" lijkt zowaar aan de orde![]()

GPX uploaden in Komoot is vaak nog gemakkelijker. kan je daarna gewoon de link delen.Ik zal er nog was aanpassingen aan doen en dan posten.Hopelijk valt dat wat mee in garmin connect...
en anders kan je er ook omrijden natuurlijk.
www.komoot.com
. Ik plaats deze boven Borinage. De afwisseling off-road /asfalt was imo beter. Het was ook een leukere/kalmere omgeving om te rijden. Voor zover ik het me correct herrinner was de parcoursbouwer zelf ook fan van Zwin (en Borinage).Ik denk dat PlugPlugZwin de volgende wordt 8) .
. Vandaag viel het vrij goed mee maar ik denk als je deze rit in de winter doet en +5 beaufort aan ijzige wind pakt, je wel eens gaat vloeken. Ik ben blij dat ik deze nu heb gedaan want tijdens de grote vakantie zal het waarschijnlijk wel druk worden op de dijken...Vandaag aangekomen! As advertised inderdaad met de G-one bites erop. Morgen eerste testritje doen, als de buien het toelaten.Ik was ook benieuwd naar die banden, heb me dan maar een Grizl CF SL 8 1by besteld
Volgens de site voorzien van G-one bite.
Ik hou jullie op de hoogte wat er effectief op zit!