Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

.Roze of grijs?Ben ik nu aan het flashen of was er nog een derde kleur beschikbaar tot een paar dagen geleden? Was aan het loeren naar https://www.canyon.com/nl-be/gravel.../3474.html?dwvar_3474_pv_rahmenfarbe=R095_P07
Interessante opties!
Die Thundero ziet er wel een ferm bandje uit. Meer noppen en toch een betere rolweerstand als de H.
De M komt ook vrij goed uit de testen, een beetje een zware band voor mijn gebruik, maar als hij toch vlot bolt... Voordeel is dan dat ik binnen hetzelfde merk blijf, kan ik mijn h nog verder oprijden en combineren met een m.
@dummy maar doet die het goed op fijne gravel?
De gewone g-one heb ik op mijn woonwerkfiets staan. Heb er niet te klagen over.
Hmmm, ik zal er nog eens over moeten slapen.
Er was zo een oranje kleur?Roze of grijs?
Ze hebben inderdaad precies wat vernieuwingen gedaan aan de Grizl CF. De CF SL 7 was alleen in geel, nu alleen in grijs bv.
Ik zie drie kleuren bij dit model? Dried kelp / Sencha Burst / Curry powderBen ik nu aan het flashen of was er nog een derde kleur beschikbaar tot een paar dagen geleden? Was aan het loeren naar https://www.canyon.com/nl-be/gravel.../3474.html?dwvar_3474_pv_rahmenfarbe=R095_P07
The fuck... deze morgend was die wegIk zie drie kleuren bij dit model? Dried kelp / Sencha Burst / Curry powder

Wat is je doel? En natuurlijk ook, budget.vs![]()
Grizl 8 1by
Trek de wijde wereld in en laat je leiden door de Grizl. Onstuimige graveltochten verliepen nog nooit zo gemakkelijk dankzij het robuuste, functionele aluminium frame en de gebruiksvriendelijke aandrijving die je met één hand bedient.www.canyon.com
vs![]()
Grizl CF SL 7 eTap
De benen losgooien na het werk? Check. Bikepacken in de vrije natuur? Zeker. Met zijn elektronische SRAM groep zijn de mogelijkheden eindeloos.www.canyon.com
![]()
Grail CF SL 7 AXS
De kenmerkende rijdynamiek van de Grail op alle ondergronden in combinatie met de kwalitatieve draadloze 12-speed aandrijving van SRAM. Ontketen de gravel racer in jou met het topmodel uit het Grail CF SL-assortiment.www.canyon.com
Wat zijn jullie ervaringen? Alu vs carbon? Grizl vs nieuwe Grail?
one piece handlebar klinkt leuk maar staan weer super brede sturen op, deze zou je op de grizl nog makkelijk kunnen aanpassen.

. Bij de Grizl al is er ntl nog budget voor een mooie upgrade in wielset, waardoor het gewicht wss gelijk komt.Als het iets moet zijn wat ook moet dienen op de weg zou ik, persoonlijk, kijken naar iets met 2by vanvoor. Ik rij op mijn grail vaak op beide tandwielen moet ik zeggen. Al is dat natuurlijk een aparte discussie.Laat ons zeggen dat de duurste ongeveer het budget is wat ik wil uitgeven? Doel is om tussen de wegfiets & mtb een mooie tussenweg te hebben. Bij de Grizl al is er ntl nog budget voor een mooie upgrade in wielset, waardoor het gewicht wss gelijk komt.
Ik ging inderdaad redelijk snel uit van one by, maar vanwaar ik moet vertrekken zal er wss ook wel heel wat asfalt bij zitten. Groter blad vanvoor leggen is natuurlijk ook niet super moeilijk. De 2by opties zijn wel beperkter.Als het iets moet zijn wat ook moet dienen op de weg zou ik, persoonlijk, kijken naar iets met 2by vanvoor. Ik rij op mijn grail vaak op beide tandwielen moet ik zeggen. Al is dat natuurlijk een aparte discussie.
Je vergelijkt ook wel een beetje appelen met peren.Ik ging inderdaad redelijk snel uit van one by, maar vanwaar ik moet vertrekken zal er wss ook wel heel wat asfalt bij zitten. Groter blad vanvoor leggen is natuurlijk ook niet super moeilijk. De 2by opties zijn wel beperkter.
En met de nieuwe 12speed GRX heb je een 10 vanachter, idem als bij de rival. Met een 40-10 zit je tussen 50-12 en 50-13 in van een subcompact.Laat je niet afschrikken van 1x setups. Ik rij persoonlijk vooraan met 42 en kan toch op de weg mee rijden tot makkelijk 50km/u.
Achteraan geraak ik hier overal op met 11-42 maar je kan nog groter gaan ook als je wil.
Hangt ook een beetje van de groep af. Ik rijd zowel met 2x als 1x mee in een ploegje, en ik ben zeker niet de enige. Op zich, met een 10-44 12-speed zijn de stapjes niet te groot ook (of een 11-42 11-speed). Hangt er allemaal een beetje vanafEn met de nieuwe 12speed GRX heb je een 10 vanachter, idem als bij de rival. Met een 40-10 zit je tussen 50-12 en 50-13 in van een subcompact.
Het grotere verschil zal gewoon de sprongen zijn tussen de verzetjes.
Als je vaker in groep op de weg zou willen rijden, dan zou alvast direct de grail met 2by aanraden.
Als je meer alleen op avontuur trekt met minder aandacht op de snelheid, dan al veel sneller de grizl 1by.
Dit is correct op twee manieren. Het hangt van de groepset af, alsook van de groep waar je in meefietst.Hangt ook een beetje van de groep af.
Ik rijd zowel met 2x als 1x mee in een ploegje, en ik ben zeker niet de enige. Op zich, met een 10-44 12-speed zijn de stapjes niet te groot ook (of een 11-42 11-speed). Hangt er allemaal een beetje vanaf
Je kan altijd eens vergelijken via ritzelreichner, vergelijk met een fiets die je al hebt.
Als je al een gewone koersfiets hebt, zou ik eerder een 1x aanraden. Als je 'ploegje' een scheldepeloton bedoelt waarmee je ook constant de Ardennen intrekt, is een 2x mss flexibeler. Ga je ook modderploeteren? Vind ik een 1x dan weer betrouwbaarder/makkelijker