Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net mail gehad. Tomorrow = grizl day.
Heb nu wel nog geen schoenen en pedalen, maar zal voor een weekje nog mijn spd sl pedalen van de zomerfiets overzetten want ik ga hem sowieso willen uittesten![]()
Ja ik ben aan het wachten op de prutsers van monizze die mijn kaart moeten opsturen.Ik moet ook nog schoenen kopen voor op de Grizl...
Bij 12GoBiking staan de Shimano XC501 in solden van 149€ naar 99€ en dat lijkt mij wel een leuke deal.
(Edit blijkbaar bij meerdere shops aan die prijs)
Specifieke gravelschoenen kopen jongens!
Geen fan van de velcro’sja, ik denk aan de deze die zouden echt perfect passen bij de meesterlijke grijze Grizl kleur:
fi'zi:k Offizieller Shop
Willkommen in der Welt von fi'zi:k. Entdecken Sie unsere Kollektion aus Sätteln, Fahrradschuhen und Zubehör, präzise entwickelt für Rennrad, Mountainbike und Gravel.www.fizik.com

Die vind ik ook nice (de groene dan voor mijn groene grizl). Maar de northwave origin plus 2 zijn ook heel nice. Nog iets goedkoper en geen velcro.ja, ik denk aan de deze die zouden echt perfect passen bij de meesterlijke grijze Grizl kleur:
fi'zi:k Offizieller Shop
Willkommen in der Welt von fi'zi:k. Entdecken Sie unsere Kollektion aus Sätteln, Fahrradschuhen und Zubehör, präzise entwickelt für Rennrad, Mountainbike und Gravel.www.fizik.com
Mannekes, mannekes. Schoenen moet je toch echt passen om te zien of ze goed zijn (zeker als je voeten wat zwellen van de warmte/kou/inspanning. Iedere voet is anders, dus...
Uiteindelijk is daar niet zoveel aan hoor.Mannekes, mannekes. Schoenen moet je toch echt passen om te zien of ze goed zijn (zeker als je voeten wat zwellen van de warmte/kou/inspanning. Iedere voet is anders, dus...
Best dat ik er 52 heb dit jaar of ik was nog meer pissed off!
haha nee, bij de politie.offtopic maar euhm... jij werkt in de petrochemie en doet een 60 uren week binnen een 38 uren contract?
dacht ik ook eerst om te doen, maar ging van mij niet omdat ik geen ruimte genoeg heb voor bredere banden.Ik heb mijn vorige alufiets nog steeds. Ik was aan het denken om hem te verkopen, maar kan het interessant/leuk zijn om hem om te bouwen tot een Gravelbike?
Hoe weet je hoeveel ruimte je hebt, gewoon meten?dacht ik ook eerst om te doen, maar ging van mij niet omdat ik geen ruimte genoeg heb voor bredere banden.

Als het met velgrem is mag je het 9 op 10 al vergeten. Zelfs met schijfrem is het al niet echt ideaal maar je kan er wel iets breder in gaan dan met velgremmen.Hoe weet je hoeveel ruimte je hebt, gewoon meten?![]()