De grote Gravelbike thread (Grail/Grizl)

Heb je een Grizl?

• Totaal aantal stemmers
    56
Net mail gehad. Tomorrow = grizl day. :love::love::love:

Heb nu wel nog geen schoenen en pedalen, maar zal voor een weekje nog mijn spd sl pedalen van de zomerfiets overzetten want ik ga hem sowieso willen uittesten :D

Net mail gehad. Tomorrow = grizl day. :love::love::love:

Heb nu wel nog geen schoenen en pedalen, maar zal voor een weekje nog mijn spd sl pedalen van de zomerfiets overzetten want ik ga hem sowieso willen uittesten :D

Ik moet ook nog schoenen kopen voor op de Grizl...
Bij 12GoBiking staan de Shimano XC501 in solden van 149€ naar 99€ en dat lijkt mij wel een leuke deal.

(Edit blijkbaar bij meerdere shops aan die prijs)

Ik moet ook nog schoenen kopen voor op de Grizl...
Bij 12GoBiking staan de Shimano XC501 in solden van 149€ naar 99€ en dat lijkt mij wel een leuke deal.

(Edit blijkbaar bij meerdere shops aan die prijs)
Ja ik ben aan het wachten op de prutsers van monizze die mijn kaart moeten opsturen.

ja, ik denk aan de deze die zouden echt perfect passen bij de meesterlijke grijze Grizl kleur:
Die vind ik ook nice (de groene dan voor mijn groene grizl). Maar de northwave origin plus 2 zijn ook heel nice. Nog iets goedkoper en geen velcro.

Mannekes, mannekes. Schoenen moet je toch echt passen om te zien of ze goed zijn (zeker als je voeten wat zwellen van de warmte/kou/inspanning. Iedere voet is anders, dus...

Mannekes, mannekes. Schoenen moet je toch echt passen om te zien of ze goed zijn (zeker als je voeten wat zwellen van de warmte/kou/inspanning. Iedere voet is anders, dus...
Uiteindelijk is daar niet zoveel aan hoor.
Het enige wat je moet weten is of je brede voeten/ normale of smalle voeten hebt. Daarop kan je al wat filteren. En dan is het een zaak van wat is het budget, hoe stijf moet of mag de zool zijn en welke upper en lace systeem wil je.
Aan schoenen moet je altijd wat wennen, moeten altijd zich wat zetten door er wat mee te rijden en om aan te voelen hoe strak je ze moet doen.

Giro Ventana's hier (de versie met Boa), zowel voor de gravel als de mtb.
giro-ventana-shoes-herren-black-olive-1.jpg

Schoenen pas ik ook wel altijd. Fizik op de koersfiets past me perfect en heb lang moeten zoeken voor ik iets vond.

Passen is ook wel niet hetzelfde als weten hoe ze gaan voelen na een 3tal uur fietsen.

Fucking UPS: uw pakket kan vandaag niet geleverd worden. Dan pakt een mens verlof daarvoor.

Best dat ik er 52 heb dit jaar of ik was nog meer pissed off!

Hopelijk leveren die klojos de zaterdag.

Ik heb mijn vorige alufiets nog steeds. Ik was aan het denken om hem te verkopen, maar kan het interessant/leuk zijn om hem om te bouwen tot een Gravelbike?

offtopic maar euhm... jij werkt in de petrochemie en doet een 60 uren week binnen een 38 uren contract?
haha nee, bij de politie.
32 dagen verlof, 2 dagen van de korpschef, 3 dagen van feestdagen, 3 dagen over van vorig jaar in een weekend en iedere maand een dag rust.

Ik heb mijn vorige alufiets nog steeds. Ik was aan het denken om hem te verkopen, maar kan het interessant/leuk zijn om hem om te bouwen tot een Gravelbike?
dacht ik ook eerst om te doen, maar ging van mij niet omdat ik geen ruimte genoeg heb voor bredere banden.

Terug
Bovenaan