Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Totaal niet raar. Er is niks te winnen met u volledig den bol af te rijden.Is het raar om te zeggen dat ik graag een bikepacking trip zou doen waar het bijna allemaal ongeveer zo'n paadjes zijn?![]()
Aha, da's in de buurt!![]()
Tam gedoe maar in Zuidelijk-Antwerpen (Kontich), maar het was wel fijn om eens proper terug thuis aan te komen.
Dit is nu wel héél licht, perfect doenbaar met een koersfiets op het eerste zicht maar nee, is niks mis mee. Dit is ook wat ik in gedachte heb als ik aan Gravel denk. Iets ruwer mag nog wel maar zo echt de stenen moeten ontwijken hoeft voor mij al niet echt en technische singletracks/afdalingen al helemaal niet.Is het raar om te zeggen dat ik graag een bikepacking trip zou doen waar het bijna allemaal ongeveer zo'n paadjes zijn?![]()
Hier rij ik inderdaad ook gewoon door met de koersfiets, maar ik heb mijn Grizl niet gekocht om echt ruw terrein te rijden. Belangrijkste reden waarvoor ik de Grizl gekocht heb isDit is nu wel héél licht, perfect doenbaar met een koersfiets op het eerste zicht maar nee, is niks mis mee. Dit is ook wat ik in gedachte heb als ik aan Gravel denk. Iets ruwer mag nog wel maar zo echt de stenen moeten ontwijken hoeft voor mij al niet echt en technische singletracks/afdalingen al helemaal niet.
![]()
Tam gedoe maar in Zuidelijk-Antwerpen (Kontich), maar het was wel fijn om eens proper terug thuis aan te komen.
Delen mag altijd, of mag ook in het rittentopic.'k Heb hier nog wel ergens een paar gpx'en van gravelritten die vanuit Antwerpen vertrekken, heb ze helaas zelf nog niet kunnen rijden. Gaan wel allemaal richting noord-oosten, waar ik inderdaad begin deze week op goed geluk wel wat gravel ontdekt heb.
Volgens mij geven ze die niet zomaar vrij, is enkel maar voor deelnemers.Eind juni organiseer cycling Vlaanderen Flanders Gravel Fields. 3 ritten die vertrekken en eindigen in Diksmuide.
Ben eens benieuwd naar de gpxen.
Delen mag altijd, of mag ook in het rittentopic.
Kanten van Herentals (Wout Van Aert regio) moet ik ook nog eens ontdekken.
Hij heeft het er ook met om gedaan natuurlijk. Specifiek gaan rijden om daar de KOM te pakkenBreek mijn mond niet open over Wout Van Aert... Die heeft hier in september zowat elke KOM gepakt op de Antwerpse Ventoux(Bosstraat).
Wat een egoïst!
Aan mij wel want ik moet ze hebben voor mijn werk zodat onze ploegen weten waar ze moeten zijn als er iets is.Volgens mij geven ze die niet zomaar vrij, is enkel maar voor deelnemers.