De grote Gravelbike thread (Grail/Grizl)

Heb je een Grizl?

• Totaal aantal stemmers
    56
strademalinwa.png

Hier was het de Strade Malinwa vandaag... Toch serieus wat gravel kilometers op het programma gehad.

Normaal is er hier tussen Diksmuide en Nieuwpoort ook een oude spoorlijn van de WO die 14 km aan een stuk gravel is. Ga die toch eens zoeken. Is ook wel een vrij populaire route.

Normaal is er hier tussen Diksmuide en Nieuwpoort ook een oude spoorlijn van de WO die 14 km aan een stuk gravel is. Ga die toch eens zoeken. Is ook wel een vrij populaire route.
Das gewoon gravee.. Tenzij dat dat nog een ander stuk is?
Oude spoorlijn heb je ook in Poelkappelle / langemark richting Ieper.

Edit ander stuk: https://nl.wikipedia.org/wiki/Spoorlijn_63#/media/Bestand:Belgian_Railway_Line_63.png

@straight_six

Das gewoon gravee.. Tenzij dat dat nog een ander stuk is?
Oude spoorlijn heb je ook in Poelkappelle / langemark richting Ieper.
Gravee=lichte gravel?

Wel ambetant dat ik die dingen allemaal niet van buiten weet zijn om er eens een toertje van te maken.

Ik heb ne Cube Nuroad Pro, maar da mag ni in dees topic? Enkel grail of grizl owners?

Ik heb ne Cube Nuroad Pro, maar da mag ni in dees topic? Enkel grail of grizl owners?
Je mag er gerust bij hoor.
Wel nog even mea culpa slaan en toegeven dat je echt een verkeerde beslissing hebt genomen om geen grail of grizl te kopen.

Een Nuroad, lachwekkend :rofl:

Denk trouwens niet dat de grizl al bestond toen ik mijn cube kocht in 2020. Toen was er enkel de grail dacht ik (das toch die met dat raar stuur he)
Ik hoor hier vooral uitvluchten!
Maar zeg eens beste man, welke terreinen heeft die nuroad al gezien?

Een van de mooiste dingen aan rijden met een gravelbike is toch de blik in de ogen van wandelaars, die specifiek deze paden kiezen om niet gehinderd te worden door wielrenners en aan de kant moeten gaan voor... wielrenners.

Terug
Bovenaan