Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Das gewoon gravee.. Tenzij dat dat nog een ander stuk is?Normaal is er hier tussen Diksmuide en Nieuwpoort ook een oude spoorlijn van de WO die 14 km aan een stuk gravel is. Ga die toch eens zoeken. Is ook wel een vrij populaire route.
Gravee=lichte gravel?Das gewoon gravee.. Tenzij dat dat nog een ander stuk is?
Oude spoorlijn heb je ook in Poelkappelle / langemark richting Ieper.
Van die kleine grijze steentjes. Lichte gravel ja, Met racer zeker te doen in de zomer, soms wel lekke band.Gravee=lichte gravel?
Batoet, wrm zou dat niet mogen.Ik heb ne Cube Nuroad Pro, maar da mag ni in dees topic? Enkel grail of grizl owners?
Ik heb ne Cube Nuroad Pro, maar da mag ni in dees topic? Enkel grail of grizl owners?
Ik vrees toch dat je een visumaanvraag gaat moeten indienen bij @iamgroot en @Mr.Fingers
Je mag er gerust bij hoor.Ik heb ne Cube Nuroad Pro, maar da mag ni in dees topic? Enkel grail of grizl owners?

Ik vrees toch dat je een visumaanvraag gaat moeten indienen bij @iamgroot en @Mr.Fingers
![]()
Wanneer je beseft dat je ook een Grizl had kunnen kopen ipv een Cube
Als je ons eerst een maaltijd kookt kan er over gesproken worden. Maar de dessert zal alles bepalen.Ik heb ne Cube Nuroad Pro, maar da mag ni in dees topic? Enkel grail of grizl owners?
![]()
Wanneer je beseft dat je ook een Grizl had kunnen kopen ipv een Cube
Enkel bij CarbonDenk trouwens niet dat de grizl al bestond toen ik mijn cube kocht in 2020. Toen was er enkel de grail dacht ik (das toch die met dat raar stuur he)
Ik hoor hier vooral uitvluchten!Denk trouwens niet dat de grizl al bestond toen ik mijn cube kocht in 2020. Toen was er enkel de grail dacht ik (das toch die met dat raar stuur he)
Ik hoor hier vooral uitvluchten!
Maar zeg eens beste man, welke terreinen heeft die nuroad al gezien?
Waar is dat exact? Ik rijd regelmatig richting Mechelen maar op het eerste zicht is deze strook me wat onbekend![]()
Hier was het de Strade Malinwa vandaag... Toch serieus wat gravel kilometers op het programma gehad.