Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Te zot voor woorden hé. Dat van het lichamelijke wist ik wel, maar die negeren dus haaientanden, een voorrangsbord en nog kunnen ze in hun gelijk worden gesteld.
En of gij hem mee hebt of hij in uw flank zit dat is gewoon 1 a 2 seconden verschil eigenlijk.
Als je van verzekering wilt veranderen, wordt er vaak gevraagd naar aantal ongevallen in de laatste x jaar. Dan gaat je premie omhoog, ook als de andere in fout was.ze worden niet in hun gelijk gesteld. Ze worden wel lichamelijk vergoed door jouw verzekering maar het heeft geen invloed op de schuldvraag.
Ook gaat jouw bonusmalus niet de lucht in.
Ik doelde op het voorbeeld van @Nineshotsze worden niet in hun gelijk gesteld. Ze worden wel lichamelijk vergoed door jouw verzekering maar het heeft geen invloed op de schuldvraag.
Ook gaat jouw bonusmalus niet de lucht in.
Zeker omdat je de fietsers meestal wel ziet. En alles hangt af van de situatie, is dat een mama met 2 kindjes en heb je niemand achter je dan stop je en laat je ze over.
Mijn verzekering komt dan tussen voor de lichamelijke schade bij hun, maar wie de schade aan de auto dan zou moeten vergoeden. Zij/hun familiale verzekering dus eigenlijkNormaal gezien vragen ze u naar u aantal ongevallen in fout, meestal in de laatste 5 jaar.Als je van verzekering wilt veranderen, wordt er vaak gevraagd naar aantal ongevallen in de laatste x jaar. Dan gaat je premie omhoog, ook als de andere in fout was.
Aangezien ze blijkbaar altijd aan de weg moeten werken waar gij rijdt: rijdt gij met zoiets rond?Woon-school-werkverkeer-> dagelijks 9 wegenwerken waarvan 1 helemaal rondrijden en de andere vanaf 22/04 de oprit E40 afgesloten is.
Dus ook helemaal binnendoor naar een andere oprit. Kleine werken niet meegeteld want dan zit ik op 21 werken.

Misschien best even erbij vermelden over hoeveel kilometers het hier gaat om dit allemaal een beetje in perspectief te plaatsen?Woon-school-werkverkeer-> dagelijks 9 wegenwerken waarvan 1 helemaal rondrijden en de andere vanaf 22/04 de oprit E40 afgesloten is.
Dus ook helemaal binnendoor naar een andere oprit. Kleine werken niet meegeteld want dan zit ik op 21 werken.
Goh, denk tussen 90 a 100km/dagMisschien best even erbij vermelden over hoeveel kilometers het hier gaat om dit allemaal een beetje in perspectief te plaatsen?
Vanwaar komt deze reactie op mijn bericht?Idd, daarom dat je tussen de files gewoon volledig los moet gaan om de verloren tijd in te halen, idem met de verkeersdrempels - neem regelmatig een route waar er om de 500m een drempel is, je bent dus verplicht om tussen die 2 drempels tot 7-8000rpm te gaan en dan alles dicht te slaan om toch maar aan de aangegeven snelheid te geraken, das wel eens plezant maar nadeel is dat je verbruik op 20-25 liter licht, de banden maar 20 000 km meegaan en mijn remschijven regelmatig scheef trekken van de warmte - gelukkig heb ik een bedrijfswagen want anders zou het gene waar zijn. Ben eigenlijk wel blij in België te wonen, zo redelijk veilig slow en steady rijden, zonder stress - niks voor mij - geef mij maar wat files, wegenwerken en een triljoen hindernissen waar je kan slalommen en optrekken - zeker in Corona -tijden waar je elke dag je persoonlijke best -tijd kan proberen te verbeteren, enkel jammer dat de scholen dicht zijn want die statische hindernissen zijn leuk maar die onvoorspelbare fietsers die op de rijbaan moeten rijden zijn pas echt de max, daar kunnen diegenen met cohones zich pas echt onderscheiden. Gelukkig is er veel thuiswerk waardoor 50% van de thuiswerkers hun wagen op straat staat geparkeerd - zo is er toch nog wat variatie, in combinatie met beurtelings parkeren is dat voldoende om niet telkens in slaap te vallen en tegelijk is er ook wat compensatie van verbruik, anders was het nog een economische ramp ook.
Het is mogelijk dat er hier en daar een subtiele verwijzing naar een onderliggend probleem is vermeld.

En plus is het ook gewoon logischer om te flitsen buiten de spitsuren. Lege banen nodigen nu eenmaal een pak meer uit tot hardrijden, in de spits ben je veel meer onderhevig aan de flow van het verkeer.
Het is niet omdat jij dood bent vanbinnen, dat een ander niet oprecht verbaasd, verheugd, verwonderd of geshockeert mag zijn natuurlijk.Kunt gij nu nooit eens een normale post maken zonder u als dramaqueen te gedragen?
Doen wat je wil? En al die traject controles? Of werken die niet...
Vanwaar komt deze reactie op mijn bericht?![]()

Er zijn nu eenmaal mensen die er heilig van overtuigd zijn dat het rechtse vak het "camionvak" is. Niks aan te doenToyota RAV op een erg rustige autostrade. 20 km lang op 't middenvak rijdend. 20 km.
Rijdend aan net geen 120 km/h. Iedere keer ik hem voorbij wou op het linker rijvak, versnelde hij (tot 130 km/h). Ik ben er dan maar achtergebleven, op het rechterrijvak.
Tot er dus voor hem een andere middenbaanklever opdook. Dat vond de Toyotabestuurder dus absoluut not done. Hij stak die dus rechts voorbij, om net daarna terug naar het middenste vak te rijden![]()

het linkervak == het asociale snelheidsvakEr zijn nu eenmaal mensen die er heilig van overtuigd zijn dat het rechtse vak het "camionvak" is. Niks aan te doen![]()
Ge zijt de pechstrook vergeten, dat is het rijvak naar de volgende afrit wanneer ge in de file staat.het linkervak == het asociale snelheidsvak
het middenvak == het hier rij ik vak
het rechtervak == dat is voor seuten, oude pés en camions.
Ah ja en de lijnen == voorbehouden voor motards. Dus blijf er van af.
Dat weet nu toch iedereen zeg...