Als er een reden voor is, EN je bent je bewust van wat er afspeelt rondom je, dan hoeft dit geen probleem te zijn.Ik doe dat bv. vrij vaak, als er niemand voor EN niemand achter mij zit op de E313
Als er iemand achter mij komt die sneller is schuif ik wel even op.
Maar dat rechter rijvak is rampzalig qua putten, barsten, etc. Met een iets hardere ophanging zijt ge compleet door elkaar geschut en krijgt ge nogal slagen in uw rug
Maar spijtig genoeg ben je echt wel een uitzondering hoor.
En wanneer je de Craeybecks tunnel uitkomt heb je 4 rijvakken waar niets verkeerd mee is, en net zoals Wannez aanhaalt, dat is niet een uitzondering wat ik daar aanhaal, dat is de regel, van 2de tot en met 4de rijvak wagens die 100 blijven rijden tot een héél eind achter het einde van de snelheidsbeperking, en vooral wanneer het helemaal niet druk is op de andere rijvakken!
En die dan ook nooit de intentie hebben om te versnellen tot 120, ze lijken alleen een eeuwigheid nodig te hebben dat helemaal op het verkeerde stuk van de weg zitten wanneer ze 20 km/h onder de limiet willen rijden (wat uiteraard hun goed recht is).
), vertraagt hij nauwelijks en wijkt hij helemaal uit naar zijn linkerzijde. Ik zelf natuurlijk wel claxonneren (ik wist al dat ik dat ging moeten doen) waarna hij gewoon weer achter mij invoegde. Moet er wel bij vertellen dat dat een zone 30 is, want bij hogere snelheden denk ik zelfs niet dat ik daar mijn voorrang zou nemen.

.