De werken in Kortrijk/Gullegem
Weet niet of iemand die weg kent, maar ik rij op de A19 van Ieper richting Kortrijk naar het ei om daar de verbinding met de E17 naar Gent te nemen.
Nu zijn ze daar al een tijd aan het werken aan de op/afrit van Gullegem, maar je kon nog altijd door en ofwel doorrijden naar het stuk waar afrit Bissegem is, of via links afdraaien met het nieuwe stuk en zo op het stuk komen zodat je kan passeren aan de Ring shopping.
Maar vanochtend kon je precies niet meer door naar Bissegem en was alles afgesloten, waardoor je verplicht was om af te draaien naar dat linke stuk? Ik passeer er redelijk vroeg rond 6u10 of zo, was pikkedonker en ik heb ook nergens omleidingsbordjes zien staan.
Enige weg dat ik nog weet naar E17 is via baan Ringshopping zo doorrijden naar Kortrijk Noord om daar richting Gent erop te rijden, maar dat kan toch niet de makkelijkste manier zijn? Zo'n omweg. En zonder uitleg, online vind ik ook niks over een omrit of zo..
En plus, die werken beginnen echt mijn keel uit te hangen. Duurt al zoveel jaar maar als ge daar passeert zie ik er toch nooit veel bezig.
En die gans nieuwe situatie als je van Heule naar A19 gaat, dat je gewoon de op en afritten moet volgen terwijl er daar links twee rijstroken staan te schilderen met niemand op, maar ge mag er niet meer over omdat het volle witte lijnen zijn... Zever.
Laatste loodjes wegen het zwaarst zeker.