Op 't Kiel?Dat is vermoedelijk eerder om wat wit poeder en briefjes uit te wisselen.
Nee jong, da's om in al die viswinkels hier in de Abdijstraat een verse forel aan de haak te slaan

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op 't Kiel?Dat is vermoedelijk eerder om wat wit poeder en briefjes uit te wisselen.

Als alle merken eens zouden zien dat ze die mistlichten laag on de achterbumper plaatsen, dan zou dat ook al minder een probleem zijn.Mistlichten ok. Maar leg ze af in de file aub.
Ik zie nog altijd bolletjes.
code geel voor mist, zichtbaarheid bij momenten 50m ver op de snelweg, maar minstens de helft zet zijn mistlicht niet op (zelfs een paar zonder licht at all) en iedereen rijdt rond alsof hij sonar heeft. Snelheid aanpassen? Nah, niet nodig. Afstand houden? Nah, niet nodig.
Is een gewone e-bike ook geen optie? Voor 20 km zou dat imo wel te doen moeten zijn. Ikzelf doe er 17,5 km met een e-bike. Financieel ook wat minder zwaar. Tenzij je echt veel sneller wil of moet zijn natuurlijk.Vandaag 45 minuten onder weg.
Als dat zo blijft zie ik maar 2 opties, ander vervoer (speedpedelec ipv auto, brengt me ook nog eens geld op) of ander werk zoeken.
+Nu 20 km op 30 minuten (soms langer).
Ik kan bijna beter een speedpedelec kopen, dan ben ik er even snel of misschien zelfs sneller.
En hoe zou hij er even snel of sneller zijn met een elektrische fiets? Die zijn begrensd op 25km/u. Zijn traject is 20 km. Als je het volledige traject op topsnelheid rijdt zonder ook maar iets van onderbreking, doe je er al 48 minuten over. Terwijl hij sneller wilt zijn dan de nu uitzonderlijke 45min of zelfs even snel als de normale 30minIs een gewone e-bike ook geen optie? Voor 20 km zou dat imo wel te doen moeten zijn. Ikzelf doe er 17,5 km met een e-bike. Financieel ook wat minder zwaar. Tenzij je echt veel sneller wil of moet zijn natuurlijk.Vandaag 45 minuten onder weg.
Als dat zo blijft zie ik maar 2 opties, ander vervoer (speedpedelec ipv auto, brengt me ook nog eens geld op) of ander werk zoeken.

Ja, wat slecht gelezen+
En hoe zou hij er even snel of sneller zijn met een elektrische fiets? Die zijn begrensd op 25km/u. Zijn traject is 20 km. Als je het volledige traject op topsnelheid rijdt zonder ook maar iets van onderbreking, doe je er al 48 minuten over. Terwijl hij sneller wilt zijn dan de nu uitzonderlijke 45min of zelfs even snel als de normale 30min![]()
. Daarom ook mijn laatste zin erbij gezet.Ik was gisteren net blij dat de mensen rondom mij op de autostrade in volle spits hun mistlichten niet aan hadden. Ja er was dichte mist maar zeker in de spits zie je duidelijk nog de gewone achterlichten van je voorliggers. Zo zie je het tenminste direct wanneer er remlichten aangaan.code geel voor mist, zichtbaarheid bij momenten 50m ver op de snelweg, maar minstens de helft zet zijn mistlicht niet op (zelfs een paar zonder licht at all) en iedereen rijdt rond alsof hij sonar heeft. Snelheid aanpassen? Nah, niet nodig. Afstand houden? Nah, niet nodig.
Ik heb mijn auto nu 11 jaar en als de mistlichten al 5x gebruikt zijn, zal het veel zijn. In een dichte mistbank zonder achterliggers leg ik die aan om sneller zichtbaar te zijn, maar zodra ik een achterligger dicht zie komen, leg ik ze terug uit om niet te storen. Mss niet geheel volgens de voorschriften, maar imo wel veiliger. Ik heb ook nog eens twee mistlichten achteraan, wat de verwarring met de remlichten nog doet toenemen, met 1 centraal mistlicht in de bumper heb je dat niet of nauwelijks.Ik was gisteren net blij dat de mensen rondom mij op de autostrade in volle spits hun mistlichten niet aan hadden. Ja er was dichte mist maar zeker in de spits zie je duidelijk nog de gewone achterlichten van je voorliggers. Zo zie je het tenminste direct wanneer er remlichten aangaan.
Met de achterlichten van moderne wagens vind ik het aantal situaties waarbij mistlichten meer goed dan kwaad doen zéér beperkt.
Over wat extra afstand houden heb je natuurlijk wel volledig gelijk.
Het mag van mij wel wat sneller gaan dan een gewone e-bike.Is een gewone e-bike ook geen optie? Voor 20 km zou dat imo wel te doen moeten zijn. Ikzelf doe er 17,5 km met een e-bike. Financieel ook wat minder zwaar. Tenzij je echt veel sneller wil of moet zijn natuurlijk.
Inderdaad ja, voor woon-werkverkeer mag dat wel wat sneller gaan.+
En hoe zou hij er even snel of sneller zijn met een elektrische fiets? Die zijn begrensd op 25km/u. Zijn traject is 20 km. Als je het volledige traject op topsnelheid rijdt zonder ook maar iets van onderbreking, doe je er al 48 minuten over. Terwijl hij sneller wilt zijn dan de nu uitzonderlijke 45min of zelfs even snel als de normale 30min![]()
Of in de Liefkenshoektunnel als snelheid beperkt is tot 70 is ook zo een typische plek.Vrachtwagenbestuurders die het knopje van hun cruise control niet meer kunnen vinden wanneer het verkeer op de autosnelweg vertraagt en dan maar gaan bumperkleven en met hun grootlichten knipperen bij personenwagens die "in de weg" rijden.
Hier zie: de Ultraviolette F77, elektrisch equivalent van een 125cc maar met het vermogen van 400cc en het koppel van een 1000ccHet zou dan een speedpedelec of een motorscooter (125cc of meer indien genre piaggio mp3 (B rijbewijs)) is ook nog een optie.
Voordeel van de speedpedelec is wel de fietsvergoeding.

Best wel nog een interessante optie, eigenlijk. Ik heb zelf altijd gezegd dat ik nooit een elektrische motor zou overwegen, maar na nu al 6 maanden met een elektrische auto rond te rijden en daar de voordelen en (gebrek aan) nadelen van te ervaren, zie ik er eigenlijk geen graten meer in.Hier zie: de Ultraviolette F77, elektrisch equivalent van een 125cc maar met het vermogen van 400cc en het koppel van een 1000cc
Ik zou toch eerst wa rijlessen volgen als ge nog nooit op een moto hebt gezeten
Daar zit toch wat fout met de wetgeving, maar ja, ge kunt er maar van profiteren zolang het kan