De grote SEO-verkiezing

Negatief. Er zijn nog steeds geen bikinifoto’s gepost.
IMG-20250422-021256.jpg

Het wachten heeft lang genoeg geduurd. Bij deze kondig ik aan Mister V(erhulst) zijn villa in Saint-Tropez te bestormen en mezelf de positie van SEO toe te eigenen. Aangezien Julie mijn VP is wordt Slyke nu ook de vice first man

Niet aanvaard door de kiescommissie.

Wegens het gebrek aan bikinifoto's wordt de functie van SEO afgeschaft en wordt Julie Taton benoemd als HEO (Hot Execution Officer). Zij zal alle gepermabande forumgangers ritueel offeren aan de Zwamgoden.

Kunnen we dan nu deze draad afronden?

Ik dacht 69 posts waren perfect, maar heb geen mod rechten, dus kwam het hier maar even zeggen

Heren,

Allereerst wens ik jullie te danken voor deze campagne. Het was een lange strijd vol corruptie, waarin de steal gestopt moest worden en het imperium van mister V(erhulst) een halt werd toegeroepen. Dit was niet mogelijk zonder jullie. Een speciale dank aan @Slyke en @Ruigen Das voor hun onvoorwaardelijke steun. Om terug te komen op eerdere punten.

- morgen beginnen de onderhandelingen over de annexatie van de frituurtopic
- Forumgebruiker zal terugkeren en de boel hier opkuisen.
- Roger Housen en Tom Sauer zijn begonnen aan hun eigen threads.

Verder dank ik ook Julie voor haar steun gedurende de campagne. Mister V is geband van het forum en mag enkel nog posten op het 9lives forum

Terug
Bovenaan