Slyke
Well-known member
Negatief. Er zijn nog steeds geen bikinifoto’s gepost.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Negatief. Er zijn nog steeds geen bikinifoto’s gepost.
Waarom zet je mijn naam onder een foto van uzelf?

Afgekeurd.Niet aanvaard door de kiescommissie.
Wegens het gebrek aan bikinifoto's wordt de functie van SEO afgeschaft en wordt Julie Taton benoemd als HEO (Hot Execution Officer). Zij zal alle gepermabande forumgangers ritueel offeren aan de Zwamgoden.
Stop the steal inderdaad!Afgekeurd.
@Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield for SEO, verdorie.
Ik laat mijn protest via aangetekend schrijven u geworden.
Wat is me dat nu?
Als forumplebs heb je daar niks over te zeggen. Bestorm gerust het Zwam-capitool. Als Julie's persoonlijke FBI-agent zal ik haar met mijn leven beschermen.Afgekeurd.
@Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield for SEO, verdorie.
Ik laat mijn protest via aangetekend schrijven u geworden.
Wat is me dat nu?
#Metooken neem ik aanAls forumplebs heb je daar niks over te zeggen. Bestorm gerust het Zwam-capitool. Als Julie's persoonlijke FBI-agent zal ik haar met mijn leven beschermen.
Bekijk bijlage 40391
Ja!Kunnen we dan nu deze draad afronden?
Laat mij eerst nog een overwinningsspeech schrijvenJa!
Het is beslist:
@Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield is SEO.
@MisterV is definitief op verplicht ziekteverlof wegens overdosering Anusol.
@JulieTaton komt hier volgende week iets meedoen op het forum.
Bedankt jongens, vanavond nog eens?Julie zou tenminste ook nog de dames en de x'en bedankt hebben.Heren,
Julie zou tenminste ook nog de dames en de x'en bedankt hebben.
Ik durf te veronderstellen dat ik in dit geval niemand heb uitgeslotenJulie zou tenminste ook nog de dames en de x'en bedankt hebben.
Jawel, Julie. Kijk, nu ze dat beseft moet ik ze weer "troosten"Ik durf te veronderstellen dat ik in dit geval niemand heb uitgesloten

Stop met de Ruigen te pestenJawel, Julie. Kijk, nu ze dat beseft moet ik ze weer "troosten"![]()
@Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield :Ik ben toch een goei mascotte he![]()

Julie kan altijd eens ziek vallen en dan hebben we een vervanger nodig. Als Julie Thibaut Courtois is dan mag Dewdrop zeker en vast Simon Mignolet zijn (figuurlijk natuurlijk)@Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield :
Wat doen we daarmee, jong?
Ik dacht dat jij (als unaniem verkozen SEO) nu toch een andere mascotte voor ogen had?
Langs de andere kant, als iemand zichzelf als mascotte opwerpt...![]()