Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook de flux 2? Als deze in de living staat, dan vind ik de flux wel 'de mooiste' en de stilste.Ik zou persoonlijk ook de flux afraden.
De tegenhanger van elite is ofwel goedkoper ofwel beter. En die van wahoo is tout court beter.
De Tacx Flux 2 is de populairste trainer in het middensegment. Waarom? Het is eigelijk een light-versie van de Tacx Neo, functioneel vergelijkbaar, maar iets minder nauwkeuring en met een lager maximaal vermogen en maximale hellingsgraad. Met de Tacx Flux koop je een betrouwbare fietstrainer waar je moeiteloos de winter mee doorkomt. De Tacx Flux 2 is een verbeterde versie van de eerste Tacx Flux, de trainer is krachtiger geworden en is nu ook geschikt voor fietsen met een lange kooi derailleur.
"Meer fietsen...." de oplossing voor quasi elk probleemOrthopedist heeft mij aangeraden om asap te fietsen in het kader van mijn revalidatie.
Nu moet ik mij wel direct drive rollen kopen.
Zelfs voor relatieproblemen. Begint ze te zagen: fiets op en tegen dat je terug bent is het over."Meer fietsen...." de oplossing voor quasi elk probleem
Zeer goed relatieadviesZelfs voor relatieproblemen. Begint ze te zagen: fiets op en tegen dat je terug bent is het over.
(of nog 10x erger omdat je dat gedaan hebt, maar dan kun je er beter tegen)

) 
Muziek luid genoeg zetten.Zeer goed relatieadvies
Ook wel lastig om haar te ontlopen als je op uw rollen gaat rijden (smarttrainer topic)
![]()

Bij mij begint mijn trainer toch wel echt luider te worden wanneer ik aan hogere snelheden rijd, dusssss...... meer/harder fietsen.....Muziek luid genoeg zetten.![]()
Welke trainer heb je?Bij mij begint mijn trainer toch wel echt luider te worden wanneer ik aan hogere snelheden rijd, dusssss...... meer/harder fietsen.....
Maar voor het geld ik aan mijn suito gegeven heb voel ik mij allesbehalve in het zak gezet. De kickr is echt niet dubbel zo goed, want hij kost wel dubbel zoveel.Ik kan uit ervaring spreken dat dat een wereld van verschil geeft! Meestal is het de fiets die veel meer lawaai maakt dan de trainerDe mijne (Kickr Core) is ook wel redelijk luid (luider naargelang de tandwielen kleiner worden. Het is soms alsof ik op een brommer rij).
Ding is dat ik mijn drivetrain nog wel eens goed moet ontvetten, kuisen en terug smeren. Dat zal ook al veel helpen!
Ik heb sinds vorige week een wahoo tickr. Tot nu toe heel content van en voelt ook heel degelijk aan.Iemand een tip voor een goede hartslagmeter. Mijn dual hartslagmeter van Garmin geeft in 50% van de trainingen geen connectie met mijn laptop.
Uw laptop vindt de strap wel maar geeft geen signal?Iemand een tip voor een goede hartslagmeter. Mijn dual hartslagmeter van Garmin geeft in 50% van de trainingen geen connectie met mijn laptop.
Hangt er een beetje van af, soms gewoon een volledige disconnect. Ik zal nu de connectie met de laptop maken voor ik naar de tacx ga, dat (morgen) nog eens proberen, anders koop ik zo'n wahoo hartslagmeter...Uw laptop vindt de strap wel maar geeft geen signal?
Heb ik ook even mee gesukkeld en de oplossing is in feite heel simpel, zorg ervoor dat uw laptop als eerste de koppeling maakt met de strap.
Dus je start zwift op, dan zet je op elk toestel Bluetooth uit en doe je de strap aan. Je zoekt daarna naar hartslagmonitoren en dan zou je en connectie en hartslag moeten zien.
Als je dat enkele keren gedaan hebt zou je het probleem nooit meer mogen hebben, belangrijk is wel dat je zwift opstart voor je de strap aandoet.
Elite Direto X, de enige trainer die vorig jaar in januari/februari beschikbaar was op het Europese continent.Welke trainer heb je?
Heb mij in de winkel onlangs eens op een kickr V5 gezet. Ja ik voel en hoor wel waar dat prijsverschil zitMaar voor het geld ik aan mijn suito gegeven heb voel ik mij allesbehalve in het zak gezet. De kickr is echt niet dubbel zo goed, want hij kost wel dubbel zoveel.
Heb daar heel veel problemen mee.Ik heb sinds vorige week een wahoo tickr. Tot nu toe heel content van en voelt ook heel degelijk aan.
Al altijd of is het na een tijd begonnen?Heb daar heel veel problemen mee.
Soms geen data hoewel hij verbonden is, soms duurt het een half uur tot een uur voor ik HS heb die kan kloppen (gans de tijd 50-60 tijdens sporten ...), Soms omgekeerd dat hij na tijdje ineens naar 50-60 gaat of geen data meer
Heb hem nog maar paar maand en eigenlijk altijd al gehad dus. Zal mss eens online gebruikshandleiding opzoekenAl altijd of is het na een tijd begonnen?