Polle32
Well-known member
Koop dat manneke rap een ventilator.merci, maar hij heeft er net een. Waar vroeger zijn playmobil stond, staat nu zijn nieuwste speelgoed. Woensdag de Alpe D'Huez beklommen, hij vindt het zalig
.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Koop dat manneke rap een ventilator.merci, maar hij heeft er net een. Waar vroeger zijn playmobil stond, staat nu zijn nieuwste speelgoed. Woensdag de Alpe D'Huez beklommen, hij vindt het zalig
.
Die staat er al, uit zichtKoop dat manneke rap een ventilator.

een spinningfiets is door dat vliegwiel, maar vooral omdat je niet kan coasten, echt een gans andere ervaring. Maar het scenario dat jij zegt kan dus ook gewoon met een normale hometrainer. Dus powerpedals erop en gaan, dan heb je een precieze weergave van je vermogen en is het muisstil. Als je dan buiten wil fietsen heb je exact dezelfde powermeter en waardes.Ik las net het verhaal van iemand die een goedkope spinningbike had met pedalen met een vermogensmeter erop gemonteerd. Dan zit je binnen het budget en kan je op momenten waarop je de spinningfiets (of iig de vermogensmeter binnen) niet wil gebruiken de pedalen op je racfiets monteren. Dubbele win. Zie ik het te simpel?
En dan nog twijfel ik of ik niet beter meer geld tegen de fiets aan gooi i.p.v. te investeren in goedkoper materiaal waarmee ik vooral kan Zwiften.Ik ga wat winkelbezoekjes doen om materiaal te testen, zal op basis daarvan beslissen want ik koop zulke dingen niet graag zonder ze getest te hebben.
Weerstand hoeft ook niet automatisch aangepast te worden als je dat ook manueel kan doen. Dat lijkt me enkel relevant voor wedstrijden. Als ik ooit al races wil rijden, ga ik met mijn bijna 90 kg toch niet veel plezier beleven aan racen op al te heuvelachtige omlopen.![]()
Virtueel shiften op zwift is de shit jongens!
Zo veel aangenamer dan met mijn mtb-cassette.
Heel tevreden van de Jetblack Victory voorlopig. Hij rijdt een pak soepeler dan de Direto.
Gevoelsmatiig lijken de wattages goed overeen te komen.
Dat gezegd ga ik toch ook het open raam inwisselen voor een ventilator.Koop dat manneke rap een ventilator.
Ik ben er tevreden van omdat er enorme sleet zat op mijn direto.Ik ben aan het twijfelen om een Jetblack te kopen, voornamelijk omdat mn originele Direto niet zo stil is. Hoe ervaarde je de upgrade? Vind je je het geld waard?
De direto free watt generator geruchten heb ik ook nooit gesnapt. Bij mijn overstap van de direto naar een stages bike 0watt verloren en de wattmeters op de buitenfietsen zijn gemiddeld zelfs optimistischer in mijn geval.Ik ben er tevreden van omdat er enorme sleet zat op mijn direto.
Tijdens free ride werd de weerstand soms / vaak niet aangepast aan de helling en bij workouts werd de weerstand af en toe niet gelost na een sprintblok. Hij zat sowieso op de laaste firmware.
Daarom dus wel blij met de upgrade.
Mocht de direto gewoon nog werken zoals normaal, zou ik het niet waard vinden op over te stappen.
Als hij rare, irritante geluiden maakt is het waarschijnlijk wel te overwegen.
Waar je geen schrik van moet hebben, ondanks de vele kwatongen op dit forum, is dat je FTP ineens een duik zal nemen.
Mijn wattages zijn gewoon exact wat ik gewoon ben van mezelf.
Dat gezegd ga ik toch ook het open raam inwisselen voor een ventilator.
Ik zag hier eens redelijk betaalbare voorbij komen maar kan ze op het eerste zicht niet vinden.
Idem, had me ook op de lijst gezet maar geen melding gekregen.Raar, ik was al tijdje aan 't wachten op de Jetblack, me ook ingeschreven voor melding bij stock...nooit een mailtje gekregen en nu blijkt hij gewoon te bestellen.
Heb een Kickr Core Zwift Cog ondertussen.
Ok, bedankt. Dan laat ik hem voorlopig aan mij voorbijgaan, technisch werkt hij nog prima dusja.Ik ben er tevreden van omdat er enorme sleet zat op mijn direto.
Tijdens free ride werd de weerstand soms / vaak niet aangepast aan de helling en bij workouts werd de weerstand af en toe niet gelost na een sprintblok. Hij zat sowieso op de laaste firmware.
Daarom dus wel blij met de upgrade.
Mocht de direto gewoon nog werken zoals normaal, zou ik het niet waard vinden op over te stappen.
Als hij rare, irritante geluiden maakt is het waarschijnlijk wel te overwegen.
Waar je geen schrik van moet hebben, ondanks de vele kwatongen op dit forum, is dat je FTP ineens een duik zal nemen.
Mijn wattages zijn gewoon exact wat ik gewoon ben van mezelf.

Ik zal het eens bekijken vanavond.Misschien een long shot maar toch eens vragen.
Iemand die op zijn wahoo kickr enkel steekassen gebruikt en de QR adapter ergens in zijn kast heeft liggen?
Die van mij is kapot en een nieuwe bestellen kost al snel wat geld zeker met de verzendkosten erbij.
Als iemand van jullie zoiets nog liggen heeft waar hij/zij vanaf wil.
Kijk eens op de decathlon website, die hebben zo iets dacht ik en dat kost 2x niets.Misschien een long shot maar toch eens vragen.
Iemand die op zijn wahoo kickr enkel steekassen gebruikt en de QR adapter ergens in zijn kast heeft liggen?
Die van mij is kapot en een nieuwe bestellen kost al snel wat geld zeker met de verzendkosten erbij.
Als iemand van jullie zoiets nog liggen heeft waar hij/zij vanaf wil.
Wel moest de as zelf kapot zijn is dat inderdaad een goed alternatief maar het is de insert die langs de non drive side zit die kapot is. Dus geen idee of die van decatlon compatibel zijn.Kijk eens op de decathlon website, die hebben zo iets dacht ik en dat kost 2x niets.
makkelijk te fixen met dit https://www.mantel.com/bbb-cycling-roadforce-ii-bhs-08-stuurpenGisteren gaan fietsen met m'n neef.
Op een kort stuk kasseien zegt ie dat zijn stuur precies wat losstaat....
3jaar oude instapfiets met nog geen 5k km's, nooit mee gevallen of gegooid.
Bekijk bijlage 42370
Edit : Doh. dacht dat ik in het fietstopic postte, zal het nu maar laten staan zeker?![]()
makkelijk te fixen met dit https://www.mantel.com/bbb-cycling-roadforce-ii-bhs-08-stuurpen
Slechte stuurpen ja.Vermoed oftewel een productiefout of bij aankoop veel te vast gedraaid door de fietsenmaker?