De grote Smarttrainer thread (oa Zwift, Tacx, etc.)

Ik zie net op Facebook dat een voormalig virtueel teamgenoot van mij gestorven is nu dinsdag na de wtrl race van die dag. Een Poolse A-renner van 50 die echt goed kon fietsen heeft een hartfalen gehad na de race. Pff toch even verschieten.

Ik zie net op Facebook dat een voormalig virtueel teamgenoot van mij gestorven is nu dinsdag na de wtrl race van die dag. Een Poolse A-renner van 50 die echt goed kon fietsen heeft een hartfalen gehad na de race. Pff toch even verschieten.
Das echt wel gek…
Valt natuurlijk nooit uit te sluiten maar dat is de reden dat ik ieder jaar uitgebreide bloedtesten laat doen + iedere 2 jaar hartonderzoek bij de cardioloog

Net mail gekregen van Zwift:

"For one weekend only, you can purchase Zwift Ride with KICKR Core 2 for just € 999,99, and unlock the ultimate way to Zwift. It’s the lowest price ever for Zwift Ride, and it’s only here. Only now. Only on Zwift"
Ik zie de deal ook nog maar net en heel hard aant twijfelen om em te kopen. Iemand die em al heeft hier? De deal is nog maar tot en met vandaag en had misschien nog enkele vragen...

Ik heb het gevoel dat mijn rollen alle momenten het kunnen begeven, een vriend van mij wou de Zwift Ride, ideale combo dus, de rollen voor mij en de Ride voor hem :)

Heb nog geen nieuws van verzending of tracenummer. Heb em besteld maandagavond en vroeg me af of dit ook het geval voor jou was?
Zondag besteld, waar er wel een melding was dat het druk was waardoor verzending 5 tot 7 dagen op zich kon laten wachten.

Gisteren rond de middag verzendbevestiging ontvangen, 3 pakjes (stuur, frame, kickr). Stuur en frame zouden vandaag geleverd worden, kickr morgen.

Ik heb de Van Rysel D100 smart trainer gekocht als kennismaking met indoor fietsen. Voorlopig werkt hij naar behoren. Ik heb Mywhoosh geinstalleerd en eens zo'n ramp test gedaan. Resultaat was een FTP van 174 dus voorlopig heb ik nog voldoende met max 600W :p

Ik heb de Van Rysel D100 smart trainer gekocht als kennismaking met indoor fietsen. Voorlopig werkt hij naar behoren. Ik heb Mywhoosh geinstalleerd en eens zo'n ramp test gedaan. Resultaat was een FTP van 174 dus voorlopig heb ik nog voldoende met max 600W :p
Iedereen heeft genoeg aan 600w om te trainen hoor, don’t believe the posers.

Wie weet sprint jij ook makkelijk +1000w in een paar bursts, dat is niet zo makkelijk trainbaar, maar je kan er wel mee geboren zijn 😛

Om te trainen volstaat dat, maar voor races of gewoon grouprides waarin gesprint wordt toch niet? Ik rij bv op vrijdagmiddag vaak Dirt Sprintapalooza (altijd een zalige rit), en dan ga zelfs ik vlotjes over de 600w.

Hij geeft maar 600w maximum resistance.
Maar daarboven is het niet dat het ineens 0 wordt natuurlijk. Het is iets hinderlijk als je echt gaat racen.
Maar ook voor te trainen kan het limiterend zijn door de lage maximale hellingsimulatie.
Maar goed voor dat geld…

Ik en mijn vader zouden een Zwift Ride Kickr Core kopen.

Nu is mijn vraag: kan je op de app verschillende accounts hebben?
Stel dat ik eens ga trainen op de zwift, kan ik een apart profiel voor mij aanmaken dus

Stel dat ik eens ga trainen op de zwift, kan ik een apart profiel voor mij aanmaken dus
Ja en nee, maar eigenlijk nee.

Apart account nodig waar je dus ook voor moet betalen. 1 account met meerdere profielen bestaat niet.

Mywhoosh proberen? Die is gratis.

Er zijn nog andere betalende apps die wel 2 profielen toelaten.

Terug
Bovenaan