Kloefkapper
Active member
Gisteren de tablethouder ontvangen. Al de rest laat nog op zich wachten, zelfs nog niet verwerkt door Fedex. We zijn nu toch al 7 werkdagen verder... Geduld hebben zeker?Klinkt geruststellend, thanks!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gisteren de tablethouder ontvangen. Al de rest laat nog op zich wachten, zelfs nog niet verwerkt door Fedex. We zijn nu toch al 7 werkdagen verder... Geduld hebben zeker?Klinkt geruststellend, thanks!
is deze deal nog geldig?Net mail gekregen van Zwift:
"For one weekend only, you can purchase Zwift Ride with KICKR Core 2 for just € 999,99, and unlock the ultimate way to Zwift. It’s the lowest price ever for Zwift Ride, and it’s only here. Only now. Only on Zwift"
Nee en nee.is deze deal nog geldig?
Was dit inclusief verzending?
Bedankt, dus was het eigenlijk 1099, wat misleidend met die 100euro verzending.Nee en nee.

Wat zou het beste zijn om in de winter conditie wat te onderhouden:
- 2 keer per week een uur interval training
- 1 keer per week uur interval en 1 keer per week een uur
Goh, voor die (lage) volumes kan je best opsplitsen binnen je trainingen, dus bijv. een uur Z2 maar met piekjes erinWat zou het beste zijn om in de winter conditie wat te onderhouden:
- 1 keer per week uur interval en 1 keer per week een uur zone 2
Los het eerste. Geen discussie mogelijk.Wat zou het beste zijn om in de winter conditie wat te onderhouden:
- 1 keer per week uur interval en 1 keer per week een uur zone 2
Los het eerste. Geen discussie mogelijk.
Reden dat we in zones trainen is om overbelasting te voorkomen. Als je maar 2h hebt op een week dan is recuperatie geen issue.
Zorg dat je zeker eentje als vo2 max doet
Ik heb de smarttrainer nog maar een paar weken maar na een uur is de fun er wel van af voor mij. Buiten rijd ik uiteraard langer maar in putje winter is het al lastig om 2u te rijden als je snel last hebt van koude handen en voeten. Maar vermoedelijk zal het wel eens lukken om om de x aantal weken eens langer te rijden.Er zit wel nog iets meer achter dan alleen maar overbelasting voorkomen. Uw aerobic capacity is ook een belangrijke factor.
Maar met maar 2h in de week over 2 sessies gesplitst kan je die onmogelijk verbeteren, erger nog hij zal slechter worden.
Met maar 2h focus je u inderdaad beter op het verhogen van uw lactaatdrempel en VO2max. Maar om de x aantal weken toch is puur aeroob trainen of proberen is een sessie van 2-4u te doen is echt geen overbodige luxe.
Er zit wel nog iets meer achter dan alleen maar overbelasting voorkomen. Uw aerobic capacity is ook een belangrijke factor.
Maar met maar 2h in de week over 2 sessies gesplitst kan je die onmogelijk verbeteren, erger nog hij zal slechter worden.
Met maar 2h focus je u inderdaad beter op het verhogen van uw lactaatdrempel en VO2max. Maar om de x aantal weken toch is puur aeroob trainen of proberen is een sessie van 2-4u te doen is echt geen overbodige luxe.
K hield mij daar in, kwestie van uw moraal niet helemaal te breken.Whut zijde gij zo goe? Dat viel toch ook niet op tijdens de bggb![]()

Zou ik met deze ook wat kunnen zwiften? Handig omdat ik dan niet steeds fiets op de rollen moet plaatsen
Link
Kan hem via via overkopen voor mooi prijsje
Zou ik met deze ook wat kunnen zwiften? Handig omdat ik dan niet steeds fiets op de rollen moet plaatsen
Link
Kan hem via via overkopen voor mooi prijsje