Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Xintong vs Murphy in R1. Hehe, typisch.Brecel is met zijn Ironman trainingen bezig

Bingham to the rescueHij geeft veel te veel geld uit aan auto's, komt niet goed lol

Pick your fights... Ik had ook ietske gelezen van ne gouden bal die ze in het spel zouden brengen tijdens dit toernooi (of was het een upcoming tornooi) waar een grote geldsom aan vasthangt, je moet nl. een 147 scoren en dan pas mag je die gouden bal potten. Stond op HLN gisteren ofzoJournalist: Uw ranking ziet er niet goed uit. En uw spel ook niet.
Luca: I dont care
Journalist: Deze week is er veel cash te verdienen
Luca: Ik ben terug in vorm, ik maak er gehakt van. Ik heb ne nieuwe Ferrari nodig!
Luca Brecel geraakt bij entree op Riyadh Snooker Championship meteen op toerental
Was vorig jaar ook al zo, gouden bal die van tafel gaat zodra de 147 niet meer kan.Pick your fights... Ik had ook ietske gelezen van ne gouden bal die ze in het spel zouden brengen tijdens dit toernooi (of was het een upcoming tornooi) waar een grote geldsom aan vasthangt, je moet nl. een 147 scoren en dan pas mag je die gouden bal potten. Stond op HLN gisteren ofzo
Hij is blijkbaar al 13 kg afgevallen. Dat zegt genoeg over hoe dik hij op een bepaald moment stond dit seizoen.Voor een IronMan in wording staat die toch enorm dik (die was toch al een paar maanden aan het trainen neen?)

Om 20.00h vanavond volgens mij.Wanneer speelt hij zijn kwart finale? Vanavond?
Om positie te krijgen op zwart. Hij had roos en zwart nodig om het frame te winnen.Ik snap niet waarom hij die roze bal zo hard moest spelen naar het midden? Bal voor 5-5, serieus Luca?
Hij wint nu al 40 van zijn laatste 41 matchen. Neen ik begrijp niet goed waarom hij geen wildcard verkreeg.(Zonde voor de beste "echte" amateur op die tour wiens kaart ie nu steelt. Maar ja dan hadden ze hem maar een wildcard moeten geven)