De grote snooker/biljart/pool thread

Unibet livestream kijken! Mss dat je wat geld erop moet hebben staan om te kijken maar ik kijk altijd daar. Geen commentaar en deftige kwaliteit.

Brecel deftig begonnen. Nu wel een nipte in 3e frame met 19 voor en 18 op tafel nog… dju en mist nu net op blauw.

Trump is echt ne geslepen vos. Niet voor niets nummer 1 natuurlijk. Dit had altijd 2-2 moeten zijn maar het staat kurkdroogjes 3-1. Ik hoop dat Luca wint maar ik vrees .. nu goed beiden zijn al WK geweest dus het gaat hier vooral om de eer en we zullen wel zien. Het is nog lang.

Jiahui maakt tegen Ronnie dan weer te veel fouten terwijl Ronnie toch zelf ook niet super gestart is. Je mag zo'n kansjes echt niet missen tegen de Rocket.

Luca vergelijk ik altijd met Alex Higgins met een sigaartje in de mond. Hij heeft er een beetje van weg qua karakter vind ik. Een veelvraat qua WK titels zal hij nooit worden. Maar we gaan er wel jaren genot van hebben en een paar keer ver geraken op een WK zal wel lukken.

Brecel is momenteel niet eens zo slecht maar wel ietje minder dan gisteren, maar Trump is gewoon nog beter en heeft een frame gepikt.
Alweer een 100 break voor 4-1. Trump is momenteel echt heel goed.

Echt maf toch hoe goed die mannen zijn hé. :sarcastic: 1 procentje minder op dit niveau is voldoende om een pak slaag te krijgen. Zo dicht zit het allemaal bij elkaar. Iedereen kan hier van iedereen verliezen of winnen afhankelijk van de dagvorm.

Deze sessie van Trump is voorlopig nog straffer dan die eerste sessie van Brecel vs Ding. Trump mist niks meer. Crazy niveau. (alweer). Wat een WK hebben we al gezien zeg. :tongue:

Laatst bewerkt:
nog altijd 2 frames achter dus, nog geen man overboord dus. Maar zoals je zegt, en zoals ik zei Trump is niet te onderschatten en voor mij is dit een finale avant la lettre. Heb het nog een beetje kunnen volgen op Unibet, maar frames kunnen snel gaan met deze heerschappen...

nog altijd 2 frames achter dus, nog geen man overboord dus. Maar zoals je zegt, en zoals ik zei Trump is niet te onderschatten en voor mij is dit een finale avant la lettre. Heb het nog een beetje kunnen volgen op Unibet, maar frames kunnen snel gaan met deze heerschappen...
Brecel was vroeger mentaal wel eens breekbaar maar sinds 2023 enkele jaren vind ik hem mentaal één van de beste spelers.
Sindsdien ben je echt nooit klaar met hem. Op dat vlak is hij zoals Higgins.

Ronnie en Luca zijn qua talent 1 en 2 maar Trump is diegene die het harste ervoor werkt en absoluut ook niet te onderschatten. Xintong is ne mix. Als ze op hun allerbeste zijn dan zijn ze gewoon de 4 beste ter wereld naar mijn mening (jammer van die laatste schorsing maar ja regels zijn regels). Selby is mss wel nummer 5 maar de laatste tijd heeft hij jammer genoeg te veel mentale problemen in de privésfeer. En mss ook nog Wilson.

Allé geen oneer tov Higgins, Williams, Murphy, Ding, Carter, Robertson enzovoorts maar die gaan in koor nooit winnen als die 5 of 6 echt op hun piek zijn.

Laatst bewerkt:
Ben wel blij dat ze wat opgaan met elkaar, met wa chance kan ik de avondsessie zien dan. Daar geef ik Luca de bovenhand, lijkt me meer een avond/nachtdier dan Trump, al weet je nooit met die vos ;)

Ronnie gaat sneller dan deze 2 klaar zijn peis ik

Brecel laat er geen gras over groeien. Trump heeft 2 foutjes gemaakt, en Brecel heeft ze allebei afgestraft door de tafel leeg te spelen. Het staat weer gelijk tussen de 2.

Laatste punten die Trump in de laatste 4 frames heeft gepot, wat was het dat Rudi Bauwens zei? 0/9/0/6 in die trend??

Laatste punten die Trump in de laatste 4 frames heeft gepot, wat was het dat Rudi Bauwens zei? 0/9/0/6 in die trend??
Zoiets ja. Daar kunt ge dus weer een 0 achter plakken intussen (of had ik een puntje gemist ergens?). Ze maken eigenlijk beide af en toe een foutje, maar Brecel is daar niet van onder de indruk, en wisselt zijn foutjes af met fenomenale pots.

Mijn cash out bedrag begint aardig aan te tikken : voor de match 90ish euro, trump maakt 4 frames ofzo, 30 ish euros, en nu 139 euries... De pipos die dat berekenen hebben hogere studies gedaan, thats for sure

Hij mag dan nog verliezen, ik cash just niks uit, FFS, laat ze maar in de stress, ge moet maar een speler als Luca geen 41 tegen 1 geven... Muhahahaha...

Hij mag dan nog verliezen, ik cash just niks uit, FFS, laat ze maar in de stress, ge moet maar een speler als Luca geen 41 tegen 1 geven... Muhahahaha...
41 vs 1 serieus? Men heeft precies nog steeds het gevoel van: Ah hij is WK geweest? Dat was een toevalstreffer.
Maar dat was het niet. Kerel heeft gewoon talent zat.

Geen idee of hij nu tegen Trump gaat winnen of niet, geen idee of hij WK zal worden dit jaar. Geen idee of hij ooit nog opnieuw WK zal worden.

Maar het .. kan .. het niveau is gewoon heel hoog ... Trump, Robertson, Murphy, Wilson ... zijn ook geen pannenkoeken maar ze zijn ook maar 1x WK geweest tot op heden. Meervoudige WK'en zijn gewoon schaars.

41 vs 1 serieus? Men heeft precies nog steeds het gevoel van: Ah hij is WK geweest? Dat was een toevalstreffer.
Maar dat was het niet. Kerel heeft gewoon talent zat.

Geen idee of hij nu tegen Trump gaat winnen of niet, geen idee of hij WK zal worden dit jaar. Geen idee of hij ooit nog opnieuw WK zal worden.

Maar het .. kan .. het niveau is gewoon heel hoog ... Trump, Robertson, Murphy, Wilson ... zijn ook geen pannenkoeken maar ze zijn ook maar 1x WK geweest tot op heden. Meervoudige WK'en zijn gewoon schaars.
20 euros ingezet, nu beklaag ik mij dat het er geen 100 of zelf 1000 waren, maar als mijn kat een koe was... Kon ik ze melken onder de stoof...

20 euros ingezet, nu beklaag ik mij dat het er geen 100 of zelf 1000 waren, maar als mijn kat een koe was... Kon ik ze melken onder de stoof...
Donald Judd Trump gooit zijn plan duidelijk om. Luca uit zijn spel halen. Dit is momenteel wel the way to go ..
Hier heeft hij wel veel geluk .. en Luca zijn geluk is nu weer even op ... ik hoop eigenlijk op 8-8 voor de laatste sessie. Maar bij Trump lukt plots weer alles, ook zijn long potting.

Echt de match van dit toernooi tot op heden voor mij. TOP gewoon. Deze match heeft gewoon alles.

Terug
Bovenaan