GETHEZ
Well-known member
Ze zouden daar bij eurosport eens moeten nagaan wat er tegelijk op den BBC wordt getoond, imo...Helaas Ronnie de tv tafel volgens mij![]()
Edit, en dan nog zo'n kneusjes wedstrijd (door toedoen van Si Jiahui)
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze zouden daar bij eurosport eens moeten nagaan wat er tegelijk op den BBC wordt getoond, imo...Helaas Ronnie de tv tafel volgens mij![]()
1 procentje minder op dit niveau is voldoende om een pak slaag te krijgen. Zo dicht zit het allemaal bij elkaar. Iedereen kan hier van iedereen verliezen of winnen afhankelijk van de dagvorm.
Brecel was vroeger mentaal wel eens breekbaar maar sindsnog altijd 2 frames achter dus, nog geen man overboord dus. Maar zoals je zegt, en zoals ik zei Trump is niet te onderschatten en voor mij is dit een finale avant la lettre. Heb het nog een beetje kunnen volgen op Unibet, maar frames kunnen snel gaan met deze heerschappen...
Indeed, man on a missionBrecel laat er geen gras over groeien. Trump heeft 2 foutjes gemaakt, en Brecel heeft ze allebei afgestraft door de tafel leeg te spelen. Het staat weer gelijk tussen de 2.
You said? Maar beiden zijn gewoon wereldtop als ze er echt zin in hebben. Een leuk potje snooker voor het publiek dat alleszins niet mag klagen over het niveau van deze matchIndeed, man on a mission

Zoiets ja. Daar kunt ge dus weer een 0 achter plakken intussen (of had ik een puntje gemist ergens?). Ze maken eigenlijk beide af en toe een foutje, maar Brecel is daar niet van onder de indruk, en wisselt zijn foutjes af met fenomenale pots.Laatste punten die Trump in de laatste 4 frames heeft gepot, wat was het dat Rudi Bauwens zei? 0/9/0/6 in die trend??
Luca is mentaal gewoon van staal. Of hij nu wint of verliest, sinds enkele jaren kent hij precies geen zenuwen meer.maar Brecel is daar niet van onder de indruk, en wisselt zijn foutjes af met fenomenale pots.
Beter nen stalen bullet dan ene van caoutchouc zeg ik altijd...Luca is mentaal gewoon van staal. Of hij nu wint of verliest, sinds enkele jaren kent hij precies geen zenuwen meer.

41 vs 1 serieus? Men heeft precies nog steeds het gevoel van: Ah hij is WK geweest? Dat was een toevalstreffer.Hij mag dan nog verliezen, ik cash just niks uit, FFS, laat ze maar in de stress, ge moet maar een speler als Luca geen 41 tegen 1 geven... Muhahahaha...
20 euros ingezet, nu beklaag ik mij dat het er geen 100 of zelf 1000 waren, maar als mijn kat een koe was... Kon ik ze melken onder de stoof...41 vs 1 serieus? Men heeft precies nog steeds het gevoel van: Ah hij is WK geweest? Dat was een toevalstreffer.
Maar dat was het niet. Kerel heeft gewoon talent zat.
Geen idee of hij nu tegen Trump gaat winnen of niet, geen idee of hij WK zal worden dit jaar. Geen idee of hij ooit nog opnieuw WK zal worden.
Maar het .. kan .. het niveau is gewoon heel hoog ... Trump, Robertson, Murphy, Wilson ... zijn ook geen pannenkoeken maar ze zijn ook maar 1x WK geweest tot op heden. Meervoudige WK'en zijn gewoon schaars.
20 euros ingezet, nu beklaag ik mij dat het er geen 100 of zelf 1000 waren, maar als mijn kat een koe was... Kon ik ze melken onder de stoof...