Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of Williams vs Zhao. Met snooker weet je het nooit.Indien de finale Zhao - Trump wordt laat ik die toch lekker aan mij voorbijgaan. Zijn quasi mijn minst favoriete 2 spelers van heel de tour.

Dan wel hè.Of Williams vs Zhao. Met snooker weet je het nooit.![]()
De beste Ronnie wint deze HF *altijd*. Maar hij is naar zijn normen -sorry dat ik dit moet zeggen- gewoon heel slecht. Deze versie van den Ronnie had in de andere tabelhelft nooit zover geraakt. Dan had hij er ook uit gelegen tegen oa Luca.Als die Xintong nu al van de stress weet... da's toch wel erg vroeg met zo'n voorsprong. Gaat alleen maar toenemen per frame dat Ronnie mogelijks terugkomt.
Luca heeft zo in 2023 van ne zekere Si Jiahui gewonnen herinner je nog.Als die Xintong nu al van de stress weet... da's toch wel erg vroeg met zo'n voorsprong. Gaat alleen maar toenemen per frame dat Ronnie mogelijks terugkomt.
Die arme (toen toch nog) onervaren Chinees stond toen ook plots in de HF en kreeg bij een 5-14 voorsprong last van enorme stress. 1 verschilleke. In tegenstelling tot Ronnie was Luca toen wel gewoon in hoogvorm. Dus hij heeft toen maximaal geprofiteerd om alsnog er op en erover te geraken met ne geweldige comeback.Alleen Ronnie kan door slecht te spelen toch nog zover geraken op een WK.Hij is idd niet goed, klopt. Al heel het toernooi niet.
Heeft blijkbaar ook liggen prutsen met z'n keu wat hem duidelijk parten speelt.
Maar ergens houdt het op hé.Higgins is mijn minst favoriete speler. Kudos ivm zijn mentale sterkte = Bij de besten. Echter in een ver verleden heeft hij ook net zo zeer valsgespeeld als Zhao hé. Mij maak je niks wijs. En zijn straf toen in die tijd? 6 maanden wat eigenlijk in praktijk 'nihil' was. Hij is toen echt goed weggekomen. Hij maakte er zich toen niet echt populair mee. En ik ben het alvast niet vergeten.Indien de finale Zhao - Trump wordt laat ik die toch lekker aan mij voorbijgaan. Zijn quasi mijn minst favoriete 2 spelers van heel de tour.
Ik moet wel zeggen dat ik na gisteren terug wat respect heb gekregen voor Xintong. Dat hele schandaal zal altijd een smet(je) blijven, maar ja goed we hoeven niet altijd blijven stil te staan in het verleden. Buiten dat is het wel gewoon een uitstekende speler met een leuke stijl om naar te kijken.En tsja Zhao. Ik heb niks tegen die kerel. Hij ziet er mij wel 'ok' uit als mens. Maar het is ne typische Chinees. Een beetje stijfjes en allé ja ... Dan heb ik veel liever Ding. Ding is een beetje anti Chinees vind ik. Hij komt erg naturel over en spontaan. Er is niks fake aan hem. Terwijl je bij andere Chinezen altijd de indruk hebt dat ze er een aparte agenda op na houden. Mss is dat gewoon een gevoel maar toch ..

Ondertussen 16-12. Trump laat hier toch een uniek kans liggen op een 2de wereldtitel. Williams speelt wel heel goed maar Trump zelf is gewoon 'meh'.Williams trekt met een 13-11 voorsprong naar de avondsessie.![]()
) wat zich nu ergens wreekt. Tijdens de stukken van de sessies die ik gezien hebben tussen Williams en Trump was die laatste toch veel minder indrukwekkend als tegen Luca.
Williams “Ik heb eens een exhibitie tegen hem (Xintong) gespeeld toen hij nog maar twaalf jaar oud was. Hij potte breaks van 130 en 138 weg en versloeg me met 3-1, de kleine rotzak”Williams, in stijl die laatste frame. Wie had deze 2 in de finale gezet van tevoren? Zo zie je maar, wat een klasse toch Williams

Williams is blijkbaar stilletjes aan blind aan het worden. Een operatie zou zijn zicht kunnen verbeteren maar het houdt ook risico's in.De “kleine rotzak” staat weer 3-1 voor op Williams. Zeker het 3e frame kon beide kanten uit, maar na een tactisch gevecht heeft Xintong hem net gewonnen. Ze waren daar beide sterk in hun safeties.
Voor de sport een goeie zaak als een Chinees eindelijk het WK wint. Na een Australiër (Neil) en een Europeaan (Luca) nu een Chinees (Zhao)? Men wilde al even heel graag een internationalisering van de sport. En daarin is men toch gedeeltelijk in geslaagd.Williams zeer zwak. Op deze manier gaat het een eentonige finale worden.

Xintong speelt ook gewoon het meest constant.1-7, da's gewoon klaar al.
Williams tapt nu toch uit een ander vaatje. Als hij het gat vandaag nog min of meer dichtkrijgt is het nog niet gedaan.1-7, da's gewoon klaar al.