De grote snooker/biljart/pool thread

Je ziet ook gewoon dat Selby het moeilijk heeft. Toch al een en ander gemist, en ook zijn safeties komen er nauwelijks uit. Brecel profiteert er natuurlijk ook optimaal van.

Ik hoop het, maar onderschat Selby toch maar niet.
Zware match gisteren en laat, dus zal morgen mss wel frisser zijn, dus als ie de schade kan beperken vandaag ben ik er niet gerust op.

Je houdt dat toch niet voor mogelijk dat er nu nog altijd hun telefoon niet uit of stil gezet hebben ??!
Het lijkt wel alsof Luca de blauwe bal bewust meermaals net potbaar maakt maar niet al te gemakkelijk en Selby probeert voor de pot te laten gaan, maar Selby die gaat er natuurlijk niet voor, want hij heeft geen vertrouwen in zijn shots.

Wat een shot op blauw, ik ben net op tijd terug om het voorlopig beste shot van de finale te zien. :tongue:

Luca is echt on a mission .. hij speelt niet zoals Si speelde tijdens de eerste sessies tegen hem, maar het is wel vrij consistent en degelijk en Selby is voorlopig toch ondermaats. Hij lijkt echt heel moe (wallen onder zijn ogen), ik vermoed toch TE weinig slaap. Hij gaat straks best nog een dutje moeten doen voor de avondsessie.

Mijn voorspelling 3-5 voor deze sessie kan nog altijd. Selby die knokt en nog de laatste 2 frames pakt. 3-5 of 2-6 is een wereld van verschil en is het is voor Selby nu belangrijk de laatste 2 frames nog te pakken.

Laatst bewerkt:
Die Selby geeft blijkbaar ook nooit op. Irritant ?
Luca toch ook niet? Echte kampioenen zitten niet in zak en as en blijven hun best toen en erin geloven. Daar is an sich niets mis mee.

Nu de kans voor Selby na een aanvallend shot op rood. De kans toch wel op 2-5, dit mag hij niet meer missen.

Edit: Selby zal het frame wel pakken maar die misser op zwart geeft toch weer aan dat Selby nog vermoeid is. Het gaat nog niet zoals het zou moeten.

Laatst bewerkt:
Pff, weer ineens zo een oude-Brecel lel. Ik ging eerder nochtans posten dat hij nu bij moeilijker safeties veel meer zijn tijd neemt. Had duidelijk de frame al opgegeven, maar geef hem dan ook echt op hè.

Pff, weer ineens zo een oude-Brecel lel. Ik ging eerder nochtans posten dat hij nu bij moeilijker safeties veel meer zijn tijd neemt. Had duidelijk de frame al opgegeven, maar geef hem dan ook echt op hè.
Hij wilde volgens mij nog even uit zijn stoel komen, hij speelde niet echt meer om het frame nog te winnen.

Met 3-5 straks gaat Selby blij mogen zijn neen dus na een nieuwe misser, als ze zouden verder spelen dan crasht hij van vermoeidheid. Gelukkig kan hij straks nog even een powernap doen.

Laatst bewerkt:
Brecel toch echt wel sterk aan het spelen
Selby speelt momenteel natuurlijk ook maar zijn B game, en het is duidelijk dat oa door een gebrek aan slaap, hij meer fouten maakt dan normaal (Na een heel zware halve finale).

Maar alle lof aan Brecel die gewoon heel secuur speelt en alle fouten afstraft. Ik ben benieuwd of Selby een powernap kan doen en straks er nog een match van kan maken. (Want deze Brecel gelooft nu echt wel in die titel en met het huidige B spel, ga je hem echt niet kloppen)

Laatst bewerkt:
Luca die toch nog snel even die roze bal pakt zodat Selby zeker niet kan proberen nog wat verder te spelen :biglaugh:
Ik vraag me af of dat een welbeproefde tactiek is in het snooker: frame opzettelijk opgeven, zodat de tegenstander geen goed of beter gevoel kan krijgen met het potten van ballen.
Misschien weet jij het @makila?

Ik vraag me af of dat een welbeproefde tactiek is in het snooker: frame opzettelijk opgeven, zodat de tegenstander geen goed of beter gevoel kan krijgen met het potten van ballen.
Misschien weet jij het @makila?
Voor een selby die momenteel achterstaat:
Uiteraard.

Wel mega voordeel van de late sessie van gisteren voor brecel, zoals al gezegd...

Hoe onnozel is dat dat ik met Telenet BBC enkel op de Digibox kan bekijken ? Niet beschikbaar in de app, dus kan ik nie kijken via iPad of Chromecast. (Digibox bezet door mijn vrouw :p). Zal wel iets met rechten zijn, maar het blijft onnozel...

Terug
Bovenaan