Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het lijkt wel alsof Luca de blauwe bal bewust meermaals net potbaar maakt maar niet al te gemakkelijk en Selby probeert voor de pot te laten gaan, maar Selby die gaat er natuurlijk niet voor, want hij heeft geen vertrouwen in zijn shots.Je houdt dat toch niet voor mogelijk dat er nu nog altijd hun telefoon niet uit of stil gezet hebben ??!

Luca toch ook niet? Echte kampioenen zitten niet in zak en as en blijven hun best toen en erin geloven. Daar is an sich niets mis mee.Die Selby geeft blijkbaar ook nooit op. Irritant ?
Luca toch ook niet?
Hij wilde volgens mij nog even uit zijn stoel komen, hij speelde niet echt meer om het frame nog te winnen.Pff, weer ineens zo een oude-Brecel lel. Ik ging eerder nochtans posten dat hij nu bij moeilijker safeties veel meer zijn tijd neemt. Had duidelijk de frame al opgegeven, maar geef hem dan ook echt op hè.
Selby speelt momenteel natuurlijk ook maar zijn B game, en het is duidelijk dat oa door een gebrek aan slaap, hij meer fouten maakt dan normaal (Na een heel zware halve finale).Brecel toch echt wel sterk aan het spelen
Ik vraag me af of dat een welbeproefde tactiek is in het snooker: frame opzettelijk opgeven, zodat de tegenstander geen goed of beter gevoel kan krijgen met het potten van ballen.Luca die toch nog snel even die roze bal pakt zodat Selby zeker niet kan proberen nog wat verder te spelen![]()
Voor een selby die momenteel achterstaat:Ik vraag me af of dat een welbeproefde tactiek is in het snooker: frame opzettelijk opgeven, zodat de tegenstander geen goed of beter gevoel kan krijgen met het potten van ballen.
Misschien weet jij het @makila?
Eurosport gaat wel via www.telenet.tvHoe onnozel is dat dat ik met Telenet BBC enkel op de Digibox kan bekijken ? Niet beschikbaar in de app, dus kan ik nie kijken via iPad of Chromecast. (Digibox bezet door mijn vrouw). Zal wel iets met rechten zijn, maar het blijft onnozel...