De grote snooker/biljart/pool thread

Ergens natuurlijk wel "leuk" om langer te kunnen nagelbijten / genieten / kapotgaan he. Wat denken jullie van 17-17 en een decider straks? :D
Ik hoop toch dat het tegen 23u ofzo gedaan is zodat ik wat geslapen heb vannacht want morgen moet er gewerkt worden…

Brecel mag zich herpakken en nog eens een frame winnen

Ballen kwamen ook wel heel dankbaar te liggen na die split. Vorig frame toch genoeg foutjes gezien om nog niet te spreken van een echte flow. Pauze komt niet ongelegen alleszins

Wat kwam Rudy Lanssens daar op het VTM Nieuws ook komen zwansen dat het niet meer kon verkeerd lopen. Meer en meer het gevoel dat hij het gejinxt heeft. Momentum compleet omgekeerd nu. Wordt nog zeer lastig.

Dat is gelijk suckmode in een multiplayer shooter, als ge daar éénmaal in terecht komt geraakt ge er moeilijk uit en blijft ge sucken.

En dan zijn er momenten waarop alles lukt.

Wat kwam Rudy Lanssens daar op het VTM Nieuws ook komen zwansen dat het niet meer kon verkeerd lopen. Meer en meer het gevoel dat hij het gejinxt heeft. Momentum compleet omgekeerd nu. Wordt nog zeer lastig.
Zijn van die figuren die geen reet kennen van snooker en dan maar aan scorebordjournalistiek doen.

Gisteren (of de dag ervoor) ook ineens Renaat Schotte die Brecel ter plekke ging interviewen. M'enfin seg :laugh:

Luca moet toch ook denken: "ah nu ik de finale bereik krijg ik opeens serieuze media-aandacht.

Gelijk Brecel ze nu begint te missen, begin ik toch het ergste te vrezen. Moet zich dringend herpakken, maar dit zijn duidelijk de zenuwen, en dat gaat er niet beter op worden.

Terug
Bovenaan