Toch nog eens een moedige poging wagen om dit van de grond te krijgen.
Geen idee wat het inhoudt of heb je vragen over iets?
Zijn er hier RPG fanaten? Wat/wanneer spelen jullie.
Heel lang geleden heb ik op 9L nog een groepje kunnen oppikken om mee te spelen.
Wat zijn jullie favoriete systems / settings / momenten / ...
Naar welke nieuwe uitgaven kijken jullie uit?
Om zelf even van start te gaan:
Ik speel redelijk veel D&D 5th edition (de klassieker dus) en maak gebruik van een hoop 3rd party boeken. Ik heb een heuse verzameling van Kobold Press en DMsGuild hardcopies.
Met de pandemic en voor de andere groep afstand (spelers van UK, Portugal, Canada en Israel) maken we gebruik van Roll20, Discord, Watch2Gether en Kanka.io
Momenteel een forever-dm, maar dat geeft niet. Ik doe dat wel graag en mijn parties zijn toch altijd gemotiveerd om er in te vliegen.
Ik zit ook wel veel op kickstarter. Daar kom je soms echt pareltjes tegen.
Zo wacht ik vol ongeduld op mijn boeken van Carbon 2185, Broken Compass, Heckna, Svilland, etc.
Voor de rest heb ik ook SWRPG, Ten Candles en heb ik net de boeken van Tales From The Loop en Things From The Flood binnengekregen.
Superexcited om die deze week te gaan spelen!
Nu jullie...
Geen idee wat het inhoudt of heb je vragen over iets?
Zijn er hier RPG fanaten? Wat/wanneer spelen jullie.
Heel lang geleden heb ik op 9L nog een groepje kunnen oppikken om mee te spelen.
Wat zijn jullie favoriete systems / settings / momenten / ...
Naar welke nieuwe uitgaven kijken jullie uit?
Om zelf even van start te gaan:
Ik speel redelijk veel D&D 5th edition (de klassieker dus) en maak gebruik van een hoop 3rd party boeken. Ik heb een heuse verzameling van Kobold Press en DMsGuild hardcopies.
Met de pandemic en voor de andere groep afstand (spelers van UK, Portugal, Canada en Israel) maken we gebruik van Roll20, Discord, Watch2Gether en Kanka.io
Momenteel een forever-dm, maar dat geeft niet. Ik doe dat wel graag en mijn parties zijn toch altijd gemotiveerd om er in te vliegen.
Ik zit ook wel veel op kickstarter. Daar kom je soms echt pareltjes tegen.
Zo wacht ik vol ongeduld op mijn boeken van Carbon 2185, Broken Compass, Heckna, Svilland, etc.
Voor de rest heb ik ook SWRPG, Ten Candles en heb ik net de boeken van Tales From The Loop en Things From The Flood binnengekregen.
Superexcited om die deze week te gaan spelen!
Nu jullie...

) doorsturen.