De hiphop-thread

Waar is Eminem?
Het is wel duidelijk dat enkel black performers meedoen.
Wat niet erg is, want stuk voor stuk legends.

Nas, Ice Cube, MF DOOM, Raekwon, Talib Kweli.
Kiezen is altijd verliezen natuurlijk. Want enkel voor de nostalgie zou ik altijd al Missy pakken.

Er komt een nieuw album van Method man & Havoc, produced by Havoc, Dirty P (Old Dirty & Prodigy) Wel DAT is nu eens iets waar ik op wacht, laat maar komen

Ik loop stevig achter met muziek, gedeeltelijk uw schuld @Kid_C want ik ben nog steeds Death Stranding aan het spelen :laugh:

Backxwash heeft hier ondertussen wel al opgestaan en ik ben zeer onder de indruk!

Er wordt hier te weinig gepraat over de nieuwe Backxwash.

9th Heaven is probably top 5 nummers van 2025.

Ik heb geprobeerd, maar er is niets blijven hangen. Paar x 9th Heaven op repeat gezet, strx nog eens proberen, in de hoop dat het is blijven hangen.

Laatste dat mij echt heeft kunnen bekoren was joey valence & Brae en das alweer een jaar geleden.
Mijn main source voor nieuwe hip hop is deze draad....

Deze heeft.nog wel iets, of ze is gewoon kwaad. Maar ook niet om te zeggen dqt ik weggeblazen ben

Kwam hier nog is raven over de nieuwe backxwash, maar Kid_C was me (obviously) voor. Wat een album, holy shit. AOTY material imo, ik zou niet weten wat er in de buurt zou komen... Die nieuwe Clipping stelde me (tot men grooooooote sadness want TEAATB en VOBBB waren voor mij echt twee quasi-perfecte platen...)

Lil Kleine en Ka hebben dit nummer inmiddels verkracht.

Maar het origineel van Flinke Namen is veel beter. Nog steeds.

Logic featuring Eminem met Homicide is ook best een goed nummer...vooral Eminem, één van mn favoriete Rhymes.. meerappen in de auto gaat wel nog steeds niet zo goed wegens te snel 😁

Terug
Bovenaan