Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Da's net zijn enige valkuil imo, het feit dat hij maandelijks wel iets releaset. Heeft onwaarschijnlijk sterke albums, maar ook evenveel (of misschien zelfs meer) misses imo. Check zeker alles wat hij met The Alchemist heeft gedaan, want dat zijn stuk voor stuk parels. The Price Of Tea In China als hoogtepunt imo. Ook met Nicholas Craven en onlangs met Chuck Strangers heeft hij echt goeie albums.Ik kende Boldy James nog niet, maar ik heb dus precies onder een steen geleefd als ik zie hoeveel die uitbrengt
Is al die zijn werk zo goed als dit nieuwe album met Real Bad Man? Producties zijn ook![]()
Op de laatste pagina's staan veel artiesten waar ik eigenlijk nog nooit van gehoord heb. De meeste best goed, maar ik mis een beetje schwung,....het 'schud m'n hoofdgevoel', de vette beats, de intonatie.. Het voelt een beetje kunstzinnig aan zelfs. Pas op, ik bedoel dat niet negatief.. Ik zal een paar tegenvoorbeelden geven: New Flesh 'armshouse' , Young Fathers 'rumbling', L'entourloop 'scoville Anthem', Krs-one 'outta here', Opgeduveld 'generaal', Phi-life Cypher 'herbaholics ', Alkaholiks 'make room', Black Sheep 'the choice is yours', Hardnoise 'serve tea, then murder', Gravediggaz 'bang your head', Paris 'hard truth soldier', Roots Manuva 'awfully deep', DJ supreme 'r.i.p.', Killa Instinct 'snappin up ya necks',...
Ik mis dat een beetje in die nieuwere groepen
Op de laatste pagina's staan veel artiesten waar ik eigenlijk nog nooit van gehoord heb. De meeste best goed, maar ik mis een beetje schwung,....het 'schud m'n hoofdgevoel', de vette beats, de intonatie.. Het voelt een beetje kunstzinnig aan zelfs. Pas op, ik bedoel dat niet negatief.. Ik zal een paar tegenvoorbeelden geven: New Flesh 'armshouse' , Young Fathers 'rumbling', L'entourloop 'scoville Anthem', Krs-one 'outta here', Opgeduveld 'generaal', Phi-life Cypher 'herbaholics ', Alkaholiks 'make room', Black Sheep 'the choice is yours', Hardnoise 'serve tea, then murder', Gravediggaz 'bang your head', Paris 'hard truth soldier', Roots Manuva 'awfully deep', DJ supreme 'r.i.p.', Killa Instinct 'snappin up ya necks',...
Ik mis dat een beetje in die nieuwere groepen

Er komt gewoon minder vet stuff uit. 

Daar heb je gelijk inThat Mexican OT vind ik alleszins niet te monotoon

.Hij lijkt wel een beetje alsof hij al enkele biertjes gedronken heeftBest mafPete & Bas ;")

.Ik heb gewoon graag een vette beat waarop ik kan shaken, met geen te monotone raps of depri klinkende raps.
Dus, ne goeie vette beat+ goeie Rhymes+wa gescratch en maffe geluiden=
Bij die Billy woods bvb heb ik de indruk dat de Rhymes de bovenhand hebben . .. de vette/shaky beat, beetje intonatie/kracht/emotie in de raps ..spelen daarbij meer een bijrol. Ik heb liever het geheel.
Dat betekent niet dat ik nooit meer naar iets nieuws luister.Er komt gewoon minder vet stuff uit.
Het gebeurt vaker dat ik rap 'ontdek' van groepen die eigenlijk al niet meer bestaan![]()

(of Opgezwolle 'gekke Gerrit
)
Gunshot, amai da'k da hier nog ging lezen, heb er nog een hoodie van gehad, tijde van Patriot games album.Meestal neig ik ook naar uk rap
Vb Kamanchi Sly 'Stockwell Murderer' , 'deadly venom', Gunshot 'burn cycle'

Ik heb alle cd's van GunshotGunshot, amai da'k da hier nog ging lezen, heb er nog een hoodie van gehad, tijde van Patriot games album.
Voor mij een van de beste UK platen van die tijd is Hijack, the horns of Jericho, die zet ik nu zelfs nog geregeld op, net ff gechecked, die is van '91![]()

Haha nice.Ik heb alle cd's van Gunshot
Kamanchi Sly, de rapper van Hijack maakt nog steeds muziek...zit ook goed stuff tussen
Misschien ben je ook fan van Blade dan? ('lyrical maniac', 'survival of the 'hardest working) of Blak Twang 'carry on'.
Kheb 2 cd's liggen van Demon Boyz, die ik ook nog vaak opleg. Aan diegenen die het niet kennen, check es hun nr Original guidance. Begonnen op ongeveer 16/17 jarige leeftijd. Million Dan, de hoofdrapper van dienst maakt ook nog muziek.
De uk rap vind ik al meer dan 30 jaar aantrekkelijker dan us rap, veel vinniger![]()