De hiphop-thread

En dan krijgen we nog een nieuwe track van Gangstarr. De stem van Guru en een beat van premo, steeds een iconisch duo.

Maar dat nummer van Gibbs mannekes, de rest van het album van dat niveau is, schrijf maar op voor AOTY.
🔥

IMG_7901.jpeg

Blijft nog altijd mijn favoriete album ooit. :love:

Tyler staat eenzaam aan de top imo, wat een shows. Zijn plaat is amper een paar weken uit en heel dat publiek zingt alles al mee.

Laatst bewerkt:
Ik zeg het niet snel, maar ben zwaar fan van de laatste van Kendrick.
Al van de eerste track dacht ik, yes! West coast beats!
En toen reincarnated begon, kippevel, ja dat doet toch iets met ne mens (Pac fan zijnde)

Zitten ook wel wat disses verstopt (zoals naar Lil Wayne)

Ik ben mee, ik heb het album nu al een paar keer opgelegd en het wordt elke keer beter.

Er is ook een videoclip trouwens:

Ondertussen is de beef met Drake ook terug wat opgerakeld, die laatste claimt dat Spotify en UMG Not Like Us valse streams gegeven hebben. :lol:

Ik ben (nog) niet overtuigd tbh. Niet echt het gevoel dat ik naar een meesterwerk aan 't luisteren ben, zoals ik dat met zijn vorige albums wel meteen had. Daarvoor is deze er misschien iets te snel na z'n vorige. En hoeft ook niet altijd natuurlijk, af en toe gewoon wat mixtapevibes mogen ook wel.

Ik ben (nog) niet overtuigd tbh. Niet echt het gevoel dat ik naar een meesterwerk aan 't luisteren ben, zoals ik dat met zijn vorige albums wel meteen had. Daarvoor is deze er misschien iets te snel na z'n vorige. En hoeft ook niet altijd natuurlijk, af en toe gewoon wat mixtapevibes mogen ook wel.
Zelfde hier, voelt voor mij ook als een mixtape dan een volwaardig album. Beetje teveel hit or miss voor mij.

Terug
Bovenaan