Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was het toevallig vandaag aan het beluisteren en dacht nog van dat is toch echt het beste hiphop album ooit gemaakt. Als je dat gemaakt hebt besef je wss ook van damn ik heb iets zots gemaakt.
Vind je 2001 beter dan The Chronic?Was het toevallig vandaag aan het beluisteren en dacht nog van dat is toch echt het beste hiphop album ooit gemaakt. Als je dat gemaakt hebt besef je wss ook van damn ik heb iets zots gemaakt.
Is een hele moeilijke maar 2001 heeft wat meer jeugdsentiment voor mij ook. The chronic heb ik de release zo niet mee gemaakt dus dat zal ook wel mee spelen.Vind je 2001 beter dan The Chronic?
Daedelus die Accordion komt doenTribute optreden voor MF DOOM, wat een line up good lord

Edit: wait... dacht dat het een announcement was maar het album staat op spotify?

Wacht wacht wacht.
Edit: wait... dacht dat het een announcement was maar het album staat op spotify?

Zelfde hier, voelt voor mij ook als een mixtape dan een volwaardig album. Beetje teveel hit or miss voor mij.Ik ben (nog) niet overtuigd tbh. Niet echt het gevoel dat ik naar een meesterwerk aan 't luisteren ben, zoals ik dat met zijn vorige albums wel meteen had. Daarvoor is deze er misschien iets te snel na z'n vorige. En hoeft ook niet altijd natuurlijk, af en toe gewoon wat mixtapevibes mogen ook wel.