Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad en met die prijzen, nee dank uIk kan me eigenlijk geen enkele passage van de Wu herinneren die eer doet aan hun legacy. Altijd te laat, nooit voltallig, gebrek aan interesse...

Blijkbaar de AB in '97Ik kan me eigenlijk geen enkele passage van de Wu herinneren die eer doet aan hun legacy. Altijd te laat, nooit voltallig, gebrek aan interesse...
Inderdaad. Collega van mij is die-hard wuTang-fan en zei ook dat het live serieus kan tegenvallen. Zelfs al zijn ze voltallig aanwezig in de venue, heb je kans dat ze niet allemaal gaat zien. Als ze er geen zin in hebben, komen sommigen blijkbaar zelfs niet uit de backstage..Ik kan me eigenlijk geen enkele passage van de Wu herinneren die eer doet aan hun legacy. Altijd te laat, nooit voltallig, gebrek aan interesse...
Ik kan nog beter, de Outlawz gezien in Rotterdam het jaar nadat 2Pac vermoord was, die gasten waren 3u te laat :/Ik ga toch gaan. Wellicht de laatste keer en dat wil ik niet missen. Maar heb ze ook al serieus weten sucken ja: te laat, geen goesting,... Maar heb ze ooit ook wel is in Paradiso Amsterdam de tent weten afbreken. Dus aan dat sprankeltje hoop trek ik mij op.
Method Man en Redman ooit twee uur (!) te laat weten starten. Echt niemand had er toen nog zin in...
50 cent is ook echt een koopje natuurlijk.Tickets wu-tang binnen. Prijzen waren toch wel vrij pittig. Toch als ik het vergelijk met 50 cent, snoop, nas,...
Tickets wu-tang binnen. Prijzen waren toch wel vrij pittig. Toch als ik het vergelijk met 50 cent, snoop, nas,...
Ja ze gingen wel vlot de deur uit. Ik wou blok C langs voor maar alles tot halverwege was al weg in die blok terwijl ik al om 9u40 klaar zat.Idem hier, kwas het al vergeten. Andere vrienden kochten staanplaatsen. En 10min later waren ze al uitverkocht.
Maar stiekem zit ik toch liever dus vind vet ni erg. 100€ deed wel beetje pijn
Naar deze thread gekomen om deze te posten. Wat een gestoord talent toch, jammer dat het zo'n cunt is haha.Album 11/11![]()
Moet GOLDFISH nog tegoei checken, maar hoezo, Alchemist overkill? Heeft dit jaar twee albums uitgebracht (als we de special editions effe vergeten), die allebei superfris en helemaal niet zoals 'iets anders' zijn. Armand Hammer-album moet nog uitkomen maar ook daar zijn Super Nintendo en Calypso Gene al fenomenaal. Ook Counterclockwise op de laatste billy woods is weer iets totaal anders. Als er nu één producer die keer op keer bewezen heeft om samen met een artiest een bepaalde vibe uit te werken zonder in herhaling te vallen is het toch wel Alchemist imo. GOAT-dingen hoor.Staat hier nu op, klinkt nogal veel als iets anders. Alchemist overkill tegenwoordig.
Is da? Buiten z'n muziek en dat hij vroeger met OF en Earl uithing weet ik er eigenlijk niets van, dus vertelWat een gestoord talent toch, jammer dat het zo'n cunt is haha.