De hiphop-thread

Ik kan me eigenlijk geen enkele passage van de Wu herinneren die eer doet aan hun legacy. Altijd te laat, nooit voltallig, gebrek aan interesse...

Ik kan me eigenlijk geen enkele passage van de Wu herinneren die eer doet aan hun legacy. Altijd te laat, nooit voltallig, gebrek aan interesse...
Inderdaad en met die prijzen, nee dank u :unsure:
Misschien is het omdat ik niet veel tickets meer koop, maar tis er toch allemaal losjes over aant gaan vind ik.

Inderdaad. Collega van mij is die-hard wuTang-fan en zei ook dat het live serieus kan tegenvallen. Zelfs al zijn ze voltallig aanwezig in de venue, heb je kans dat ze niet allemaal gaat zien. Als ze er geen zin in hebben, komen sommigen blijkbaar zelfs niet uit de backstage..

Ik ga toch gaan. Wellicht de laatste keer en dat wil ik niet missen. Maar heb ze ook al serieus weten sucken ja: te laat, geen goesting,... Maar heb ze ooit ook wel is in Paradiso Amsterdam de tent weten afbreken. Dus aan dat sprankeltje hoop trek ik mij op.

Method Man en Redman ooit twee uur (!) te laat weten starten. Echt niemand had er toen nog zin in...

Ik ga toch gaan. Wellicht de laatste keer en dat wil ik niet missen. Maar heb ze ook al serieus weten sucken ja: te laat, geen goesting,... Maar heb ze ooit ook wel is in Paradiso Amsterdam de tent weten afbreken. Dus aan dat sprankeltje hoop trek ik mij op.

Method Man en Redman ooit twee uur (!) te laat weten starten. Echt niemand had er toen nog zin in...
Ik kan nog beter, de Outlawz gezien in Rotterdam het jaar nadat 2Pac vermoord was, die gasten waren 3u te laat :/
Wel zalig optreden, dat wel

Tickets wu-tang binnen. Prijzen waren toch wel vrij pittig. Toch als ik het vergelijk met 50 cent, snoop, nas,...

Idem hier, kwas het al vergeten. Andere vrienden kochten staanplaatsen. En 10min later waren ze al uitverkocht.
Maar stiekem zit ik toch liever dus vind vet ni erg. 100€ deed wel beetje pijn

Idem hier, kwas het al vergeten. Andere vrienden kochten staanplaatsen. En 10min later waren ze al uitverkocht.
Maar stiekem zit ik toch liever dus vind vet ni erg. 100€ deed wel beetje pijn
Ja ze gingen wel vlot de deur uit. Ik wou blok C langs voor maar alles tot halverwege was al weg in die blok terwijl ik al om 9u40 klaar zat.

Dave - The Boy Who Played the Harp

Eens naar geluisterd vanwege de instrumentale/vocale/productiebijdrages van James Blake. Waarschijnlijk zwart gat van mezelf, maar ik kende hem nog niet echt.

En wat een album zeg.

Muzikaal redelijk ingetogen, maar zo heb ik mijn hip hop graag.
Tekstueel precies iets minder ingetogen.

Staat hier nu op, klinkt nogal veel als iets anders. Alchemist overkill tegenwoordig.
Moet GOLDFISH nog tegoei checken, maar hoezo, Alchemist overkill? Heeft dit jaar twee albums uitgebracht (als we de special editions effe vergeten), die allebei superfris en helemaal niet zoals 'iets anders' zijn. Armand Hammer-album moet nog uitkomen maar ook daar zijn Super Nintendo en Calypso Gene al fenomenaal. Ook Counterclockwise op de laatste billy woods is weer iets totaal anders. Als er nu één producer die keer op keer bewezen heeft om samen met een artiest een bepaalde vibe uit te werken zonder in herhaling te vallen is het toch wel Alchemist imo. GOAT-dingen hoor.

Terug
Bovenaan